IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Рекордно представяне на Volkswagen

Марката продаде 2.53 млн. автомобила за първите шест месеца на 2011 година.

Рекордно представяне на Volkswagen

Най-големият автомобилен производител в Европа отбеляза значителен ръст на доставките през първата половина на 2011 г., реализирайки над 2.5 млн. автомобила за този период в световен мащаб. До крайни клиенти са достигнали 2.53 млн. автомобила (за сравнение за януари – юни 2010: 2.26 млн., +11,8% ръст), като само за месец юни марката е увеличила продажбите с 438 500 возила (+ 9.8%).

„Позитивната тенденция за подразделението Volkswagen леки автомобили за първото шестмесечие е много обнадеждаваща. Би било огромен успех, ако можем да запазим този позиция и през следващите 6 месеца.” сподели Кристиан Клинглер, член на Борда на директорите и завеждащ Маркетинг и продажби на Volkswagen Group и Volkswagen леки автомобили.

Volkswagen отбелязва забележителен ръст в Централна и Източна Европа, където увеличението на доставките е с 42.2%. Марката е удвоила продажбите си и в Русия с цели 103%. На родния немски пазар Volkswagen също отбелязва макар и малко увеличение с 301 700 автомобила (287 400 или 4.9% спрямо същия период на 2010).

На българския пазар марката от Волфсбург сигурно запазва лидерската си позиция с реализирани 944 леки автомобила и пазарен дял от 10.66%.

Най-търсеният модел е компактният Polo (306 автомобила), следван традиционно от емблематичния Golf (264). Силен старт на продажбите отбелязва и новото, седмо поколение на Passat, който се предлага в две модификации - лимузина (123) и комби (52), както и проходимия Touareg, който е реализирал 52 продажби.

0 от 500
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Щом и най-верния клиент на клюндай - ОК супертранс - се отказа от тях ще видим дали ще успеят и една трета от миналогодишните си продажби да реализират... защото като махнем служебни поръчки и таксита остават само 5-10% от продажбите...
  • #26
    7 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Да кажеш че Елантра е по-красива от джета е все едно да кажеш че мишката е по-голяма от слон! Пълен парадокс!
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Пич ( преди 14 години )
    Ами да ти кажа Елантра новата е в един клас с Джета и Джета пред нея изглежда с 15 години по-стар модел още отсега.
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    Насрана Пичка си ти!
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    Пичков ***, Кади и Елантра в един клас ли са кви Аксори ми плямпаш.
  • #22
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Пич ( преди 14 години )
    Абе тука много се засегнахте,кви сте тия фанатици дето попаднах.на черното бяло ли казвате каква е тая работа, возете се пък говорете.Не можетете да ме убедите,че тази дрънкалка Кади чисто нова може да струва много пари,отникъде не ги заслужава. Вие тука да не сте някакъв фанатизиран клуб на фолксваген,нещо като хайл хитлер ***.*** фанатиците
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Миризма ходи си стой в статиите на Хюндай. Упсс пардон, такива няма.
  • #20
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Страхливата миризма пак се появи. И пак клепа *** в статиите на Хюндай. Айтоския *** недоумява какво става тука кви са тия продажби, кво е това чудо. ква е тая ФВ мания в световен мащаб!
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ти кажа Кадито е евтино от всякъде като вид и като всичко.Хюндай продават на добри цени но са с качествни материали и не дрънкат като скъпо кади.Качи се и се убеди сам,няма какво да спориме.има ги в ОК супертранс.
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хюндаите не били по евтини от Кади , голяма смешка вече и бакшишите не щат Хюндай и им се повръща от евтините корейки. i30 минава и на данъчен кредит и струва 18000лв. при голяма поръчка сигурно и на 10-12000лв. ще ги свалят, от това по евтино на БГ пазара няма. Естествено и никой не го иска в гаража на фирмата си..