Освежен е външния вид, появили са се нови двигатели, „пипнато” е и шасито при кабриолета, купето и модела Sportback. Подобрени са разхода на гориво и динамичните характеристики.
.jpg)
Вече всички двигатели монтирани на А5, и бензинови, и дизелови, са със система за директно впръскване на горивото, с технология stop-start и със система за регенериране на енергията използвана от спирачките. Това е позволило вредните емисии от СО2 да бъдат намалени с 22% в сравнение с досегашните версии на модела, а разходът на гориво се е понижил с 11%.

Базисният модел за всички версии на А5 е с двигател 1.8 TFSI. Той е модернизиран съществено, вече предлага 168 к.с. (вместо 158). При купето средният разход на гориво е намален до 5.7 л на 100 км, вместо досегашните 5.9 литра на 100 км. При 2.0 TFSI мощността остава непроменена – 211 к.с. Компресорният двигател V6 3.0 TFSI е нов за семейството на А5. Дизеловият агрегат 2.0 TDI има мощност от 175 к.с., като според производителите има среден разход от забележителните при този клас автомобили 3.9 литра на 100 км. Вредните емисии са 122 г/км.

По-силният дизелов двигател 3.0 TDI се предлага или с мощност 201 к.с. или с 242 к.с. Серията А5 се предлага и с нови 17 цолови лети джанти. Модернизирана е и кормилната система с електромеханичен усилвател. Променени са фаровете, които сега са с LED дневни светлини познати от A1, A6 и A8. Нова е предната броня с по-големи отвори за въздух, промени се виждат и в решетката.

Промените в интериора са по-скромни, включват нов волан, нов лост при автоматичната скоростна кутия и др. Вече ще се предлага и версия с пет места при A5 Sportback. Продажбите на модернизираното Audi A5 в Европа ще започнат към края на годината.


0