IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е Audi S6

В интернет се появиха шпионски снимки на най-мощната модификация на новата генерация на Audi S6.

Това е Audi S6
Снимките публикувани от изданието Autocar са хванали автомобила без маскировка по време на тестове в САЩ.
 
 
Според предварителната информация „горещата“ модификация на А6 ще бъде с двигател имащ обем 4.0 литра и 8 цилиндъра, мощността му е 450 к.с. Комбинира се с роботизирана скоростна кутия с два съединителя и седем степени.
 
В бъдеще същият двигател ще се монтира и на още по-силната модификация RS6, като мощността му ще е 555 к.с.
 
 
Интересно е, че в Audi са решили да предложат този модел също и с дизелов двигател имащ 6 цилиндъра и обем 3.0 литра. С него S6 ще има мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 609 Nm. Дизеловата версия на S6 ще се предлага изключително в Европа, а на другите пазари ще се продава само бензиновата версия.
 
Четирилитровият V8 ще се монтира и на моделите Audi S7 и S8 (при втория модел с мощност 520 к.с.), а също и на автомобили от марката Bentley. За британската марка ще има две версии на двигателя, с мощност415 и 555 к.с.
 
Премиерите на Audi S6, S7 и S8 ще бъдат през септември във Франкфурт.
0 от 500
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    Вземи карай Legacy R Spec.B или GT или даже доста по-стария Galant/Legnum VR-4 и пак ще си говорим кое какво е...
  • #62
    1 rate up comment 0 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    аман от льольовци..бибитко ли си къв си не знам ама си или тийн или дебелотиквен немски поклонник. Тва че си ограничено парче моето момче и очевидно само знаеш за немските кошници те прави и тебе и сравненията ти меко казано смешни.
  • #61
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Ами ако ми беше гаранциата на Caddy-то 3 години щяха да ми правят турбото гаранционно на 79000 км. А понеже беше 2 год. или 100000 км. се наложи да си го плащам аз. Защото навъртам по 60000 км на година, но карам няколко коли и двете години бяха минали. Въпросът е в това че немските коли са най-скъпи и с най-малка гаранция. Вярно че е важно какво включва гаранцията, но това си го пише всеки производител и може да го прочетеш предварително ако искаш. Обаче две години са си две години.
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Какво като Мерцедес имат 4 години гаранция? Ами като Хюндай и Кия имат 7, това означава ли, че тези 7 години покриват всички? Поинтересувайте се за гаранциите. Малко коли предлагат пълна гаранця за срока, който дават. Въпреки, че не съм доволен от Тойота ще Ви кажа, че ми смениха разбит лагер-главина, май така се казваше, гаранционно. Може да съм я качвал по тротоари, аз да съм виновен,ама го смениха. Но пък се изложиха с диодния блок. Так Тойота дадоха пълна гаранция и на ходова част. Кой друг?
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    ...za tova govorq, ti haresvai kakvoto iskash obache ne mi govori gluposti za razni testove i tem podobni subektivni prostotii. Ima razlika dali jiveesh v panelka v lulin ili mezonet v Sen trope nali, i dvete sa apartamenti...ili dali piesh Blackram vmesto 18 godishem Laphroig-vse shte se napiesh ako julnesh 4-5, doseshtai se sam razlikata kakva e. Ako i sega ne ti e qsno znachi si beznadejden sluchai
  • #58
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    do Subarufen: karal sum subaru forester pochti 2 godini i ne beshe losh avtomobil, obache ne tova e spora tuka. Ste ti obqsnq kato na maloumen, shtoto qvno se pravish na takuv- S6 e rqdka seriq na sedan ot luksozen klas sus super sportni parametri, subaro e redova marka avtomobili s protivorechivi harakteristiki, koqto nqma analog na obiknoveniq A6, da ne govorim za S-kata...
  • #57
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няма субаро, което да е еквивалент на тва ауди. А и Аутбека е некъф ван. То и citroen berlingo един приятел имаше на 500K километра без да му е ремонтирал нищо, ама тва незначи, че е готина кола citroena
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Субаруфен до Бъчваря ( преди 14 години )
    Субару Аутбек 2.5, купено ново 2005 г. го продадох преди три месеца на 190000 км, без нито един ремонт. Прощавай че ми харесва. Немската статистика за японските коли е като сравнителните тестове на АвтоБилд - изкривена. Понеже в Германия карат предимно немски коли. Цените на Ауди в БГ са средно 15% по-високи от немските цени. За мен това е неуважение към клиента, ти го разбирай както искаш. От немските марки само Мерцедес в момента предлага прилична гарания - 4 год/200000 км. Защо???
  • #55
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Но не мога да се стърпя да цитирам TuV, след като си затваряш очите пред явни неща. При 4-5 годишните автомобили, какъвто е нормалният срок за експлоатация, преди някой да реши да сменя модела, Ауди А8 е на десето място при 115 000 изминати километра. А6 е на 13-то място със 102 000 км средно. Около тях моделите са изминали средно 50-70000 км. Най-близо до Ауди с подобен пробег е S-klas на Мерцедес - 49-то място и 109000 км. Най-доброто Subaru Forester е на 9-то място със 73000км. Не казвам, че Субару са некачествени, а че ти си кон с капаци. Нека гледаме реално на нещата. Ауди се кара много и се чупи малко. Поне по-младите автомобили. Освен всичко, в Ауди обръщат особено внимание на това, как ще се чувства човек, докато шофира. Това означава качествени материали и изработка
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Субаруфен до Бъчваря ( преди 14 години )
    Да бе аз да не съм бил абониран за АвтоБилд преди 10 години. Сега ще ме караш да търся теста. Освен това на мен не ми пречи че караш Фиеста но BB (Б. Борисов) ще каже че това е друга категория (като жена ми). Аз също не бих си купил току що излязъл нов модел, но Airmatic-а на Мерцедесите например се чупи при няколко поредни модела. И най-важното - ако изсипеш един куп пари (60000 Евро са пари навсякъде) не е редно да чакаш поредния фейслифт, за да си купиш нова кола без проблеми