IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS3 Sportback VS BMW 1 M Coupe

Дълго чакан драг дуел.

Audi RS3 Sportback VS BMW 1 M Coupe

Наточените представители в луксозния компактен сегмент на немските Audi и BMW застанаха един срещу друг в драг надпревара. Изпитанието е организирано от английското издание Autoexpress.

Става дума за спринт от място на разстояние 1/4 миля. Двата автомобила имат сходни размери, сходна мощност и сходни динамични показатели, като основните им разлики се изразяват в трансмисията и задвижването.

При Audi скоростите са автоматични, а задвижването - към четирите колела, докато BMW залага на по-традиционната концепция със задвижване към задните колела и ръчна трансмисия.

Очаквано още при стартът, Quattro системата на Audi RS3 Sportback дава преднина, ускорявайки автомобила до 60 мили в час за 4.4 секунди (0.3 сек по-бързо от BMW 1 M Coupe).

Баварската машина обаче бързо се връща в играта, наваксвайки ценно време и дори трупайки преднина. Скоростта от 100 мили в час BMW 1 M Coupe развива за 11.1 секунди, докато при Audi RS3 Sportback, дисциплина отнема 11.7 секунди.

Какво се случва на финалната линия, вижте във видеото.



Audi RS3 Sportback залага на 2.5-литров 5-цилиндров TFSI двигател с принудително пълнене, познат от моделът TT-RS. Силата му достига 340 к.с. и 450 Нм и гарантира на 1575 килограмовият автомобил, ускорение от място до 100 км/ч. за 4.6 секунди.

Максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/ч. Задвижването е към четирите колела - Quattro, а трансмисията е S-tronic със седем степени.


BMW 1 M Coupe използва 3.0-литров би-турбо редови двигател с 6 цилиндъра. Той генерира 335 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент. Трансмисията е механична с 6 степени, а задвижването е към задните колела.

Ускорението на тежащия 1495 килограма автомобил от 0 до 100 км/час отнема 4.9 секунди, а максималната скорост на движение е ограничена електронно до 250 км/час.
 

Тагове: vs
0 от 500
  • #30
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не забравяйте че Куатрото повишава теглото а и Аудито е стандартен хечбек с нормални 4+1 места. Докато при М1 купе задните седалки са си направо бутафорни.
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ето ти пример как тръгва БМВ 4х4 от място и дори не е М модел.
  • #28
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ключа тука не е каква мощност отива на гумите, а каква мощност може да се приложи на върху асфалта. БМВ-то има система против превъртане на гумите и практически тази система подава вероятно едва половината възможно мощност на двигателя при тръгване, защото иначе ще превърти. 4х4 е перфектно за тръгване от място, защото имаш двойно по-голямо сцепление така че дори и да има пад на мощност в куатрото пак е много по-добре от единичното предаване при тръгване от място.
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    zz ( преди 12 години )
    BMW-e straxotno a kolkoto do interiora tova sa koli koito vse pak iskat da zapaziat ne6o xarakterno za markata prez godinite ne e zadalgitelno po starata vizia da ozna4ava grozno po skoro klasika koiato malko marki mogat da si pozvoliatA kolkoto ot videoto ot km se vigda 4e Audito tragva malko po rano a max skorost kiato dostigna BMW pokazva koi koe ina4e i dvete koli gi biva
  • #26
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нека внеса малко яснота за шараните, които само пишат без да мислят. Quattro-то като всяка 4х4 система има повече *** по трансмисията и така по-малко сила отива до колелата, отколкото при задно или при предно задвижване. На практика мощността, която отива до колета при аудито е с 7-10% по-малко, отколкото при BMW-то. И от тук идва преимуществото на BMW след като двете коли са тръгнали веднъж. Всяка екстра си има своята цена и Quattro си взима своето. Разбира се 4х4 винаги е за предпочитане.
  • #25
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Съгласен съм let33 но Аудито е класи над БМВ само за феновете на Ауди. Питай неутрален какво мисли. Аз не си купувам кола която да се харесва само на няколко човека от Ауди форума аз си купувам кола която искам да се хареса на всички (без малкото Ауди фенове). Аз лично не съм БМВ фен харесвам Мердецес и Ауди но и се радвам когато конглокентните марки пускат добри автомобили но винаги си купувам най-доброто - а то е БМВ. Може би след няколко години то ще е Ауди и тогава ще карам Ауди но се не е.
  • #24
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аудито е с 4 врати и тук ме печели. Отделно уредите на таблото на ауди изглеждат години по-напред от тези на BMW, но и тук няма нищо странно. Незнайно защо BMW слагат уреди изглеждащи 10 години по-стари от колата.
  • #23
    9 rate up comment 10 rate down comment
    let33 ( преди 12 години )
    до анонимния отдолу мен пък аудито ми е като с класи над бмв но всеки си има мнение аудито е по красиво и изглежда по бясно и по бързо
  • #22
    14 rate up comment 4 rate down comment
    ZLA GAD ( преди 12 години )
    Абсолютно нищо учудващо няма. Еднакви сили, но едната кола е с 4х4 а другата само на задно. От летящ старт нещата ще са точно на 180 градуса!
  • #21
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И двете са супер но бих взел БМВ-то нищо че е по-бавно. Изглежда с класи над Аудито и не ми пука че е 0.000000000000000001 сек по бавно. Като си на пътя с 50 да карам всички ще виждат че си по бърз от тях без да се налага да се съзтезаваш. Докато с Ауди-то ще трябва да напиша една табела отзад "Изглеждам бавно но всъщност минавам БМВ М1. Не ЧЕСТНО... ама защо не ми вярвате :(". Ето това ме мотивира да карам БМВ защото не трябва да доказвам че карам добра кола то се вижда дори като си спрял.