IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM е доволен от Opel!

Официално - Ник Райли по повод спекулациите около Opel.

GM е доволен от Opel!

Напоследък се появиха твърдения, че GM не е доволен от марката Opel и търси начин да се отърве от нея. Някои анализатори дори заявиха, че продажбата на Opel/Vauxhall е предопределена и е въпрос „кога” а не „дали”.

Тези непотвърдени информации и твърдения принудиха лично Ник Райли (Председател на Надзорния съвет на Adam Opel AG) да се намеси, изпращайки официално изявление опровергаващо всички слухове. Прилагаме цялото писмо.

Изявление на Надзорния съвет на Opel

Рюселсхайм. Практиката на Opel обикновено не е да коментира дискутираните въпроси на срещите на Надзорния съвет на Opel. Поради последните спекулации в медиите и в общественото пространство обаче, беше решено да публикуваме изявлението на Надзорния съвет по този въпрос.

Първо, GM подчерта, че политиката на компанията е да не отговаря на спекулации с коментар. Това е политика на компанията от много време и такава политика имат и много други компании. Автомобилната индустрия е обект на спекулации в целия свят. Техният коментар не е продуктивен и отклоненията от практиката да не се коментира могат да бъдат изтълкувани погрешно. И понеже GM е публична компания, тя трябва да бъде дисциплинирана в изявленията си, както и да бъде отговорна пред своите акционери и да спазва правилата на Фондовата борса.
 
Второ, беше изяснено, че коментарите в медиите, че висшият мениджмънт на GM в Детройт не е доволен от начина, по който се развива преструктурирането на Opel/Vauxhall не са точни. В действителност GM е доволен от напредъка в плана за преструктуриране на Opel/Vauxhall и от това, че GM Европа има положителни резултати през първото четиримесечие на 2011 г., както и от повишения пазарен дял през последните поредни 7 месеца в сравнение с предишната година. Също така беше признато, че представянето на последните продуктите на Opel/Vauxhall е много добро.

Беше констатирано, че последните спекулации се появиха в общественото пространство (особено в Германия) точно в момента, когато Opel/Vauxhall печели пазарен дял, подобрява марковия си имидж и отчита по-добри финансови резултати.

Затова решихме, че проактивната комуникация със служителите на Opel/Vauxhall е конструктивна и стимулираща, както и това, че най-добрият отговор на спекулациите е да продължим да демонстрираме по-добри резултати, за да бъде осигурено доверието на потенциалните ни клиенти.

Ник Райли

Председател на Надзорния съвет на Adam Opel AG

0 от 500
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За мен ОПЕЛ си стана една достойна марка, и доста добър конглокент на "премиум" марките. Естествено няма как да се иска от кола с цена наполовина от тази на премиум марките да е 1 към 1, но в последните 10тина година направиха много добри модели. А тези, които плюят да си отворят очите, МАРКИТЕ НЕ СА ТОВА КОЕТО БЯХА, вече всичко се приравнява и после плащаш за емблема и малко по лукс оборудване.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 до nov ( преди 14 години )
    Явно премиум марките са ти още в мечтите иначе нямаше толкова да ги превъзнасяш. За 5 години от нова S класа се губят от каско, подръжка, пад на цена и др. около 100-130 хиляди, може и повече. За това ги купуват богати хора, ако вземеш такава втора употреба си купуваш само ядове. Колко ще загубиш от един Опел или Шкода ?
  • #14
    2 rate up comment 9 rate down comment
    nov ( преди 14 години )
    Kolega miote uvagenia no edin Mercedes ili edno BMW sa na svetlinni godini ot Opel koito v momenta garancionno vlizat po 10-15 pati v serviz taka 4e iskam da ti kaga 4e ne slu4aino se nari4at Premium marki te naistina sa takiva i Edna takava marka na 5 godini e mnogo po dobra i 6e izkara mnogo pove4e ot Opel tova e dokazano bezuslovno vav vremeto prosto tezi marki sa mnogo mnapred s texnologii i nai-ve4e vsi4ko koeto vlagat e mnogo ka4estveno
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Абе новото си е ново. Просто караш даден модел няколко години и го сменяш. Но го сменяш не заради това, че не е надежден, а поради факта, че техниката е напреднала много. Аз лично не виждам смисъл да се кара примерно един Мерцедес 123 20 години, след като само след 6-7 е тотално остарял, несигурен и на човек му е писнало всеки ден да сяда в една и съща кола.
  • #12
    21 rate up comment 2 rate down comment
    кико ( преди 14 години )
    До 123,300дМного не си в час пич!"Опел" вече отдавна дават 12 годишна гаранция срещу ръжда. Дори придворното издание на WV - "Ауто Билд" вече не коментира този аспект, а доказателдствата са на пътя. Ръжда има само по 20 годишните опели които иначе са изключително здрави и надеждни машини. Много от техните връстници от други марки вече са в моргите не заради ръждата......
  • #11
    3 rate up comment 20 rate down comment
    123,300д ( преди 14 години )
    а ръждата от опел какво ще я правят :)
  • #10
    13 rate up comment 0 rate down comment
    баровеца ( преди 14 години )
    Нека да ги има, колкото повече марки има толкова повече конглокенция има което тласта всички цени надолу! Така че е полезно за всички от нас... А вече марките толкова станаха зависими от трети(едни и същи) марки така че е почти все тая каква кола караш... стига да е нова и да не е китайска... Важното е да е нова и да е безопасна!
  • #9
    14 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Напротив, много са уместни тия фрази. Взех си вече новата Фиеста и мога да кажа, че разликата е огомна спрямо старата от 2002/2006 година. Разликата в поколенията е само 6-7 години, но е фрапираща. Така, че старият Голф няма нищо общо с най-новия. Но щом не ти харесва фразата - карайте си старите Голфове, нека я променим на " карайте си старите Фиести" или " карайте си старите кочини". Смисълът е един и същ.
  • #8
    6 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Polojenieto kum dneshna data e takowa-VW e nai-dobre prodawanata marka na Stariq kontinent,a Opel zatuwa.Haidu6ki frazi ot tipa-karaite si starite Goufowe sa neumestni i banalni!
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    DY ( преди 14 години )
    А Хитлер колко пари е налял, за да има VW а????? Да не говорим за принудителното затваряне на завода на Опел. Вземете прочетете малко история. Ама какво ли се учудвам те половината с голфове не могат да четат!