IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100
Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    E-V ( преди 14 години )
    Има и други в този клас с разход 4.1-4.3/100,но не са 200 коня.Все пак нещо такова сложно с този хибрид,а пък френско,аз не бих рускувал в никакъв случай.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вярвай си.
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    robi1971 ( преди 14 години )
    моето BMW E90 177ps aut - извънградско харчи 4-4,5л дизел в София 8-9л при много бързо каране 160-230км - 6,5-7,5 просто не виждам смисъл от тия хибриди на този етап - зверски цени при висока скорост харчат много и тн
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Пак малко стига :) Ела да видиш БМВ-то! Караш по нанагорнище със 130 км/ч и гори 22/100 постоянен! :)
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    gvaley ( преди 14 години )
    Мисля, че е време вече да я пускат на пазара тази система, за да видим как се държи реално на пътя. Дотогава каквото и да си говорим (и с каквото и да се хвалят PSA), само правим вятър.Към тези, които спореха за дизеловия хибрид: всеки ДВГ, ако може да се облекчи в моментите на силно натоварване, ще даде огромна икономия на гориво. Моят (дизелов) двигател стига до над 20 л/100 моментен разход при рязко ускорение на нагорнище, при положение, че средният му е 6,5-7,0.
  • #10
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    PI4,и задникът ти се троши, но пак го даваш за без пари, както всички знаем.
  • #9
    5 rate up comment 14 rate down comment
    PI4 ( преди 14 години )
    КАТО ЗНАМ КАК СЕ ТРОШИ ПЕЖО С ЕДИН МОТОР, НЕМОГА ДА СИ ПРЕДСТАВЯ КАКВО ЩЕ Е КАТО Е С ДВА.
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хайде пак туземни разбирачи. И в какво точно се състои несъвместимостта на хибрида с дизела, г-н професор??? Колко са се прецакали инженерите и мениджърите на Пежо, че не поискали предварително височайшото Ви мнение. Недейте гледа Приус, той е бензинов защото идеята е да се направи не само икономичен, но и екологичен автомобил и то за основния пазар по онова време - САЩ. Схемата е избрана маркенгово, а не инженерно.И успехът на Приус е основно маркетингов.
  • #7
    3 rate up comment 13 rate down comment
    .... ( преди 14 години )
    ауди направиха система за регенериране на кинетичната енергия , ама успяха , нали им показват за 10 - ти пат в ле манс , кой е най-добар .
  • #6
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво и е революционното? Дизел със система за регенериране на кинетична енергия. Ауди вече по правиха и нищо не излезе. Тойота не ги гледайте, тяхната система е далеч по-добра. Освен че регенерира кинетична енергия, държи ДВГ винаги в режим на оптимална ефективност а и самият ДВГ работи в по-ефективен цикъл на Аткинсон.