По-всичко личи, че спортното купе RCZ оправдава очакванията на френската марка. На 21 юни от завода в Грац (Австрия) излезе неговият 30-хиляден екземпляр. Возилото също така детронира от челното място в Европа основният си конкурент - Audi ТТ.
Очаквано най-силният пазар на RCZ е Европа, където за 13 месеца бяха реализирани 20 000 продажби. Основните пазари на RCZ на стария континент са: Франция (7337 продажби до края на май 2011), Великобритания (4070), Германия (3614), Белгия (1755), Италия (1078) и т.н. Извън стария континент се открояват пазарите на Япония, Австралия, Турция, Южна Африка и Русия.
Разпределението на продажбите по двигатели е 2/3 бензин и 1/3 дизел. RCZ оборудван с 1.6 ТНР / 156 к.с. печели близо половината от клиентите (47%), а най-силната версия с 1.6 ТНР и 200 к.с. - около 20% от тях. Останалите 32% от клиентите са заложили на дизеловия 2.0 HDi със 163 к.с.
През 2011 година Peugeot предвижда да продаде близо 21 000 купета RCZ, за което ще помогне и най-големият пазар в света - Китай, където модела ще се предлага от септември т.г.
30-хилядният Peugeot RCZ е от лимитираната серия Asphalt, от която през 2011 ще бъдат произведени 800 екземпляра.
RCZ Asphalt се предлага с два двигателя (1.6 ТНР / 200 к.с. и 2.0 HDi), като се отличава с екстериорен сив матов цвят, двуцветни джанти с размер 19-инча и редица други външни и вътрешни отличителни елементи.


0