IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Разкриха достъпното спортно кабрио на Toyota

Хибрид с AWD задвижване и 300 коня в средата на шасито.

Разкриха достъпното спортно кабрио на Toyota

Toyota разпространи снимки на своя бъдещ достъпен (по-достъпен) спортен автомобил, който беше представен за първи път като концепт на миналогодишното автомобилно изложение в Токио.

Возилото на снимките също е концепт, който обаче е много по-близък до серийната версия. А такава ще има, заявяват японците без да уточняват точна дата за старт на продажбите.

За сега знаем единствено точната дата, на която автомобилът на снимките (GRMN Sports Hybrid Concept II) ще бъде показан официално - този уикенд на надпреварата за издържливост Nurburgring 24 Hours.

Всички снимки


Знаем също така и всички подробности около техническите характеристики на GRMN Sports Hybrid Concept II.

Той както вече споменахме е хибрид, използващ бензинов V6 двигател с обем 3.5-литра и мощност 249 к.с. Агрегатът е поставен в средата на шасито и задвижва задните колела.

На прения мост на бъдещата AWD машина работи електромотор с мощност 50 к.с., който е директно зает от братския Lexus RX450.

Така общата мощност на тежащия 1500 килограма (най-много) автомобил достига до стряскащите за спортен кабриолет с хибридно задвижване - 299 к.с.

Возилото има дължина 4350 мм, височина 1200 мм, широчина 1890 мм и залага на гуми с размер 225/40R19 - отпред и 35R19 - отзад.

GRMN (GAZOO Racing Master of Nürburgring) е създаден в чест на главния тест-пилот на японската компанията Hiromu Naruse, който загина по време на тест зад волана на Lexus LF-А, в близост до любимата му писта - Нюрбургринг.

Очаквайте още подробности и снимки този уикенд.

Технически характеристики на GRMN Sports Hybrid Concept II

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само на мен ли отзад ми дразни на БМВ efficient dynamics
  • #23
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ако искате позагледайте се и в последния MR2 , който си е по-конвенционална версия на Лотус , използваща същата механика . Разликите с предишния модел , разработен самостоятелно от Тойота е доста голяма . Въпросния Lexus LF-А е със двигател също използван или планиран за използване от бъдещи модели на ЛОтус във неговата форсирана версия
  • #22
    8 rate up comment 8 rate down comment
    обективен ( преди 14 години )
    Нормално е да ти харесва нещо ново. Като efficient dynamics на bmw, като R8 като го извадиха от audi и т.н. ... Но в случая дизайна е копирано малко от тук, малко от там - не е лошо, даже изглежда доста добре, ама в днешно време като имат такива огормни бюджети можеха да измислят нещо уникално като конглокенцията... защото вече всеки може да направи нещо хубаво, въпроса е да няма друго като твоето...
  • #21
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Много си е хубава колицата, аман от компетентни мнения, само и само да се каже нещо. Разбирковци, като няма какво да истърсите има и друг вариант, запазете си компетентното мнение за себе си!Инъче на количката ми се струва че един боксер от Субару би и прилягало повече, да се свали центъра на тежестта...
  • #20
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не говоря за визуалните прилики , просто колата си е на Лотус , брандирана като Тойота . На който му се занимава да провери - Лотус използват същия двигател от Тойота , със същия обем , ход на буталото и диаметър на цилиндъра , междуосие на Тойото -2,575 мм. , междуосие на Лотус Евора - 2,575 мм. . Дължина , ширина и височина със разлики от 2-5 мм. , което се дължи на дизайнерските финтифлюшки , двете коли използват платформа изработена от алуминий .
  • #19
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Супер е!Много ми харесва.Тойота за пореден път доказват,че са едни от водещите в авто индустрията.На някой чвно им харесва всичките коли на любимата им марка да са,като от калъп.Всичките еднакви,само размерите различни.Ако зависеше от тях сигурно света щеше да е черно-бял.Аз обаче харесвам различните неща,различните нюанси и цветове.Те са красотата на живота,както и този автомобил.Наистина има различни вкусове,но да кажеш,че това на снимките е грозно и кич означава само едно,че сте черно-бели.
  • #18
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    mmm povurnq
  • #17
    8 rate up comment 13 rate down comment
    ICO ( преди 14 години )
    Ако беше в цветове сребристо и синьо всички щяхте да видите че дизайна 99,9% BMW concept.
  • #16
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Колата е стилна и различна" sporno e dali razbirash ot stil, pone si prav che e razlichna, grozno razlichna...
  • #15
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Тойото ( преди 14 години )
    Приличала на това, приличала на онова. Вие как искате да изглежда? Квадратна ли да бъде? Нормално е спортните автомобили да си приличат. Вижте болидите от F1 - всеки един има прилика с останалите поне 80%.Тези, които използавт думата "кич", явно нямат представа какво е нейното значение. Колата е стилна и различна, поради което ще намери добър пазар.