IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Bugatti ще се казва Royale

Очакваме го през септември във Франкфурт.

Новото Bugatti ще се казва Royale

Появил се в интернет документ за близките планове на Bugatti сочи, че бъдещият модел с четири врати, известен като Galibier ще бъде означен с името Royale, когато се появи на пазара.

Липсва информация за датата, на която ще стартират продажбите, но пък се твърди, че возилото ще бъде представено през септември на автосалона във Франкфурт.

Името Royale се появява при Bugatti още през 1927 година, превръщайки се в синоним на свръх лукс. Оригиналният Royale е бил задвижван от 12.7-литров осемцилиндров двигател, като е бил произведен в едва шест екземпляра в периода 1927 - 1933 година.

Наследникът на Royale, който до днес беше наричан с името Galibier ще разчита на познатия W16 агрегат на Veyron и ще се произведе в серия от 3 000 екземпляра за период от шест години. Очакваната цена е $1 400 000.

От изтеклата информация става ясно още, че производството на Veyron ще бъде преустановено през декември тази година. Няколко издания твърдят, че Royale ще бъде заместник именно на най-бързия автомобил в света, но тези твърдения се отхвърлят от източниците разпространили документа.

0 от 500
  • #60
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
  • #59
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    4000евро струва едната джанта без гумата, гумите не знам колко са но няма да са евтини. Трябва да са със супер здрави за да издържат на температурата при скорост 420км.ч. и при спиране от 420км. Спирачките също трябва да са уникални, нормални спирачки при спиране от такава скорост ще се стопят като сладолед на слънце. Но при Вейрона при спиране помага и антикрилото което се обръща напред и действа като допълнителна въздушна спирачка, въобще системите на Вейрон са уникални, колата е невероятна.
  • #58
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ??? ( преди 14 години )
    Не съм 100% сигурен, но мисля че джантата заедно с гумата, т.е. само едното колело струва около 30 000 евро.
  • #57
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ??? ( преди 14 години )
    Анонимен, почти съм съгласен с теб, с изключение на първата част от първото ти изречение - "Още не се е родил този, който ще направи по-хубава..."Да не се изказваме крайно по отношение на количествено неизмерими категории!
  • #56
    7 rate up comment 0 rate down comment
    + ( преди 14 години )
    Като гледах филма се оказа, че високата й цена е в резултат на ултраскъпите и здрави материали, само джантите се правят от 3 смеси. Направата на антикрилото само по себе си е е произведение на изкуството и върхова технология, и други, и други подробности, които може да се видят само в този филм за тази уникална кола.
  • #55
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    pefchooo da sravnqvash luksa na Veyron s lipsata na interior na Edo Ferrari Enzo FXX e nelepo pitch. procheti koe kakvo i zashto se sortirat kolite po klasove... :)hodi do magazina s Edo Ferrari Enzo FXX :)ne kazvam che e losha kola!
  • #54
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Още не се е родил този, който ще направи по-хубава, по-бърза кола от Вейрона. Супер визия, супер технически характеристики, направен от материали, използвани в самолетостроенето, тя си е повече самолет, отколкото кола. Който е гледал по Нешънъл Джиографик как се прави Вейрона ще види, че никоя друга не може да й стъпи даже на едната джанта.А звука на 16 цилиндъра е уникален и се чува далеч преди още да се появи, както и свръхзвуковите самолети. Фантастична кола, много скъпа, но като гледах филма
  • #53
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами я виж пак клипа и времената на пистата Верона е далеч пред Ферарита и Зонди? Вейрона дава по-добро време дори от Гъмпет Аполо с двигател от Ауди, най-добрата серийна кола на писта в света, само болиди тип Формула-1 и Наскар имат по-добри времена, но те са еднопилотни болиди които са само кокпит и двигател а не нормална кола като Гъмпета,Вейрона,Зонда,Ферари и т.н. Времената на Гъмпет Аполо на Нюрбургринг е далеееч далеееч пред всички останали, но тука Вейрона бие дори неговото време.
  • #52
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Реф ( преди 14 години )
    Ако ще сравняваме най-новите модели, тогава Вейрон СС среща доста добра съпротива от Pagani C9 и Edo Ferrari Enzo FXX - и двете твърде далеч от понятието спартанско оборудване. :)За всеки влак си има пътници - който иска да показва максимална скорост на права избира Вейрон; който иска да счупи рекорда на пистата - избира друго. :)
  • #51
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вейрона е луд. Това е колата най-най в света и то вече толкова години. Самия факт че такава кола все още е номер едно а отвътре няма нищо общо с останалите спортни коли със спартанско оборудване и интериор и изцяло спортна насоченост а Вейрона пращи от лукс и всичко е хай-левел дори оборотомера е инкрустиран с диаманти. Но не това е голямото при Вейрон, двигателя, сърцето на звяра, там е магията в Топ Гиър направо са си нагълтали езиците като са врътнали обиколката.