IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi строи писта за изложението във Франкфурт

Следва примера на BMW от 2009 година.

Audi строи писта за изложението във Франкфурт

На предстоящото изложение във Франкфурт Audi ще представи редица нови модели на щанда си. В допълнение ще построи и писта за тест-драйв и различни шоу програми.

Съоръжението ще бъде с дължина 400 метра, като на него ще се провеждат тестове на всички модели на марката, включително и на състезателни машини.

"Ще направим силно представяне", заяви шефът на Audi Рупърт Стадлер (Rupert Stadler). "Ще бъде грандиозно, вълнуващо, невиждано архитектурно творение с истински "уау ефект", допълни той.

Както изглежда немските производители се конкурират на всички възможни фронтове. Освен с модели и двигатели германските премиум марки се съревновават и с изложбените си площи на най-голямото домашно изложение.

Първи с подобно съоръжение бе BMW през 2009 година също във Франкфурт, когато щанда на групата бе организиран като тест писта, а Mercedes-Benz последва примера почти светкавично.

Тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт ще се проведе между 15 и 25 септември.

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    do poslednite dvama poneja 1 chovek may eto da se posmeesh oste malko xa-xa:http://vbox7.com/play:3988959eeto i edni i sushti godini... eto kak s4 sravnqv s velikata M3ama slojete mi minusite sega, kvo kato gi ima na video, decata se radvat na sluhovete poveche
  • #22
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ускорение от 0 до 100 лесно се постига. Въпрос на добро съотношение конска сила на килограм. Но пътно поведение - доста трудно! Някои с хиляда хватки - алуминиеви купета и 4х4 не могат да настигнт други, които залагат на класиката - задно предаване, стомана и редови шестак.
  • #21
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха-ха, надолу някой сравнява R8 със М3 и пак времето е почти едно и също. БМВ в момента нямат конглокентна кола на R8! И това, че кола на базата на стандартен премиум автомобил от D клас със задно предаване има почти идентично време с кола с 4х4, която е създадена изцяло като спортен автомобил от висок клас, използвайки технологии от Ламборгини, трябва да ви наведе на една сериозна мисъл - че Ауди е много далеч от доброто пътно поведение.
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    zoom-zoom taka e bate..izplashtate si gi..ne slu4aino kazah mishkari, a na kvo se vozq li..mi quattro e..i e cash plateno zashtoto moga da si go pozlvolq vednaga...a ne v te4enie na godini da si go pozvolqvam vseki mesec po malko..ako se seshtash, no tova koi kakvo moje i kakvo ima e bez zna4enie..az vi govorq s fakti, prou4ete malko sustezatelnata istoriq na audi i na bmw i pak shte si govorim i kogato imash nabludeniq primerno nad x5 i q7 pove4e ot 10k km pak shte si govorim koe e po i koe nai
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    и то от двигател 2133куб.см. и това преди близо 30г.
  • #18
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дори сега в днешни времена Audi Sport Quattro S1 е уникален с невероятната си динамика ускорение от 0-100км. 3,1сек. И това кола модел 1984г. то е притежавало и технологии като ABS и самоблокиращи торсен диференциали, с които далеч изпреварва времето си .Това е най-култовия модел на марката. Всъщност има и по-култов , през 1986г. Audi Sport Quattro S1 е вече с повишена мощност от 600к.с.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    taka e - tezi dve firmi nikoga ne vadqt prekite si konkorenti po edni i sushto vreme. vinagi izlizat po sredata na cukula si. zatova kogato bmw izvadi nov model e po-dobur ot audi, kogato audi izvadi nov e po-dobur ot bmw. az kato pochitatel na Audi ne se pritesnqvam ot tova. no golqma chast ot bmw fenovete ne mogat da go preglutnat. vsushtnost tova si e firmena politika ,dobra pri tova, koqto garantira che vinagi ste ima surednovanie i vinagi kolite i na dvete marki ste se prodavat :)
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо си в грешка, Нюрбургринг R8 7:44, BMW M3 GTS 7:48. Да кажем само че това М3 е пистова версия, много по-олекотена, със споийлери, антикрила и т.н. и с повече коне а не стандартна. Стандартното М3 е с време 8:05 , а вече морално остарялото РС4 е с 8:09 сега като излезе новото РС4 , новото, понеже старото вече е от 8г. на пазара тогава ще ги сравняваме.
  • #15
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе това вашето Ауди RS защо на тестовете на Нюрбургринг е мноооооооооооооооооого назад от времето на М3? При това М3 е със задно предване, а Ауди RS е със задвижване на четирите колела? Същото е положението с R8 - мнооооого назад от преките си конглокенти.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    oh kak sikam da otida taaaam :(