IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan иска да бъде №1 при електромобилите

През този месец Nissan Motor Co. ще продаде рекорден брой електромобили Leaf в САЩ.

Nissan иска да бъде №1 при електромобилите
От фирмата успяха да повишат производството за да отговорят на високото търсене и да намалят изчакването на клиентите за да получат своя автомобил.
 
 
Шефът на Nissan, Карлос Гон (Carlos Ghosn), заяви пред журналисти, че през юни в Щатите 1500 електромобили ще бъдат предадени на своите собственици. Гон отчете, че заради чакането за да се закупи електромобил, първоначалният ентусиазъм е започнал да спада.
 
Поръчки за Leaf се приемат още от април 2010, но през първите 4 месеца на продажби на този модел в САЩ са били доставяне едва по 113 автомобила на месец. Едва през май са били доставени 1142 броя Leaf. За забавянето допринесе, разбира се и катастрофата последвала земетресението от 11 март.
 
Досега в Nissan са инвестирали около 6 милиарда долара в технологии за производство на електромобили. Сега в Япония фирмата строи голям завод за производство на акумулатори за електромобили, който трябва да заработи през втората половина на 2012 година.
 
В Nissan са си поставили целта да се превърнат в най-големия световен доставчик на електромобили.
0 от 500
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Ами айде карай го хибрида на Порше, що никой не го кара като е толкова хубав? А Тойота и Лексус продават модерните си хибриди със собствени патенти,а не с патент на Порше!
  • #15
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ква Тойота бе лексус преди 110г. Порше е създал първия хибриден автомобил. Японците 100г. по-късно вземат идеята на Порше. Тойота 100 години назад.
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Немските хибриди са жалки пред японските.Това доказва КОЛКО назад са германските инженери. Вървят по пътя на японците, но не могат да направят добри хибриди.Това е.СаМО с копиране от японците не става,трябва и акъл.
  • #13
    8 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Къде бяха Тесла и колко продадоха, когато Тойота продаде 3 милионния си хибрид със собствена технология и защо Тойота и Лексус правят най-добрите хибриди ,а Мерцедес прави копи/пейст и въпреки всички хибрида на Мерцедес е по-слаб? Технологиите са при японците и те са еталон.Германците само копират модерните японски технологии.Японците задават пътя на развитие както виждате.
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексус когато Тесла правеха ел. Автомобили къде бяха японците? Запомни го, те нищо не измислят само грабват технология която виждат че друг разработва и е интересна и я почват и те. Това е всеизвестен факт в цял свят.
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ще бъдат разбира се. Лексус я поразгледай моделчетата на Лексус от преди 10-20г. Копи-пейст от Мерцедес. Хайде не ми разправяй небивалици. За японците, немските производители отдавна са еталон. и не само за тях.
  • #10
    9 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    А акумулаторите за милионите дизели не съдържат опасни елементи като олово и киселини,нали? Я се замисли малко. Тойота изкупува стари батерии от хибридите и ги рециклира.Коя германска фирма рециклира акумулаторите от милионите дизели,а?
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хибридите на немците не са алтернатива, те са просто обогатяване на менюто. Ако някой иска и такова животно, ок има го в менюто. При тях добълнителния мотор е да намали малко разхода, но оскъпява колата толкова много, че докато избиеш с икономии разликата в цената на автомобила трябва да минеш 100-200 хиляди километра. И е повече за *** шарани. Същото е и при японците, доскоро нямаха дизели, от скоро предлагат щото се търси. даже повече от хибридите им.
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Много е лесно да говориш с 'ЩЕ БЪДАТ' 'АКО БЯХА', лесно и елементарно оправдание за германската омпотентност в автомобилостроенето-то не е да зимисли един човек двигателя преди 1 век и 2 века да се кичиш с неговото изобретение и да го приписваш на цяла нация,нали? Къде са ДНЕС-никъде-тракащи дизели, слаби хибриди,15 години след Тойота!!!!и ДНЕС пак Тойота прави най-добрите хибриди,и продава най-много от тях!тОВА СА ФАКТИТЕ.При ел.колите германците също са напълно безсилни-технологиите са японски
  • #7
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    бъдещето не е на електрическите коли, ако има алтернатива на петрола това е водорода. дори да оставим на страна проблемите на ел. колите като високо тегло,бавно зареждане, къс пробег.. има един голям проблем батериите. батериите могат да съдържат опасни за здравето елементи: живак, кадмий, олово, никел, магнезий, цинк, литий, живак, различни киселини и др. всички изброени съединения са канцерогенни, водят до мозъчни увреждания, хронични заболявания и са изключително опасни.