IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийният Lotus Esprit ще видим през ноември

Новият Lotus Esprit ще предлага „по-автентично” удоволствие от управлението си отколкото Ferrari 458 Italia е McLaren MP4-12C”.

Серийният Lotus Esprit ще видим през ноември
Това заяви шефът на Lotus, Дени Бахар. Новият суперавтомобил на Lotus е с двигател V8 и се планира за серийно производство през 2013 година.
 
 
За първи път колата беше показана като концепция на автомобилния салон в Париж през миналата година. Според Бахар, Lotus Esprit ще има „характер и емоции”, които липсват на McLaren.
 
 
Той уточни, че напълно функционален прототип на серийната версия ще бъде показан през ноември. След това, разработката на колата ще продължи на пистите Нюрбургринг и Идиада (Испания), както и в развойния център на Lotus в Хетел, Англия.
 
 
Новият Esprit ще бъде първият Lotus, който ще използва новия двигател V8 на фирмата, който ще предлага 570 к.с. Според Бахар, новият V8 е с 80 кг- по-лек и с 40% по-компактен в сравнение с базисния агрегат на Toyota, на чиято база е разработен.
 
 
 
 
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 14 години )
    DiesOtto технологията на Mercedes , кога ли ще се събуди за реално масово ползване, ей това се чудя.... тогава нещата ще си дойдат на мястото. Другото вече е изцяло на ток.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    novoto pokolenie super lotusi..4akame s neturpenie..
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    комън рейла не толкова направи икономични дизелите, а заедно с VGT позволи няколко пъти по голяма мощност от единица обем в сравнения с едновремешните 220д на мерц примерно, а това си е един вид даунсайзинг. и по добра ефективност. това е и пътя на бензиновите, въпреки че те също са подобрени много. една лада навремето имаше ст.на сгъстяване 7:1 а сега са по 12:1 и отгоре. да не говорим и за по ниско *** в целия мотор и т.н.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Още има мегдан според мен. Просто последните 10на години след въвеждането на CR всички луднаха по дизела и го оптимизираха доста. Сега поглеждат и към бензина. MultiAir на фиат е добра технология, предполагам ще има и още.Но си прав де, че за 0,5% подобряване на КПД са необходими ужасно много пари. Дали е изгодно... не много, но еконормите им дишат във вратовете :)
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    повярвай ми - коклото могат - толкова са повишили ефективноста. със сегашните технолкогии повече от това или ще струва мнооого повече или ще има по ниска мощност, а от там пак още кинти. едни от последните дето се пънаха да правят големи атмосферни бензини бяха AMG и май вече се отказаха. останаха само чисто спортни - ферари, ламборгини, пагани. и те ще окапят.
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Глупаво е да се изхвърлят така. Имат си добра ниша, вместо да я разработят още, че за Евора-та доста критики отнесоха, те са тръгнали да се мерят с лъвовете.Лошо няма, нека опитат.А колкото до двигателя - да, турбото е решение, но аз му се кефя в ДВГ като 1,75 и 250 коня на Алфа. За големите ми се иска повече да вървят по пътя на Ферари - повишаване ефективността на атмосферките.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Веселяк,във Hennessy Venom GT е истината
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ми той и на макларън мотора е по малък по кубатура от ферари а е 600кс. турбо му е майката братчед... винаги има малко лаг, но пък те кефи как те удря седалката още в ниски обороти а не над 6000.
  • #3
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Веселяк ( преди 14 години )
    Не разбирам къде са тръгнали да мерят п****и с Ферари и Макларън и то на техен терен. Бяха готини с маневрените коли с ниско тегло и не особено мощен двигател. Не знам и какви традиции в развитието на ДВГ имат, при положение, че досега ползваха чужди. Е сега изведнъж ще изкарат 570 коня, но от какъв двигател? По малък от на Ферери 458? Няма да стане.И като сложат 6 литра пън как ще запазят същата управляемост?ЛКефят ме Лотус, но то не става само с готини снимки и пожелания, а и клиенти с пари
  • #2
    20 rate up comment 0 rate down comment
    delta ( преди 14 години )
    Английските нови суперспортни модели Lotus Esprit, Macclaren MP4 и новия Jag са добра алтернатива на Ferrari i Lambo. Нека да има повече съревнование, от това печелим всички