IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия на Peugeot 107

Когато производителите нямат нещо наистина ново, което да покажат, те показват специални версии.

Специална серия на Peugeot 107
Най-често правят специалните версии като добавят по-богато оборудване и с козметични промени във външния вид. Нещо такова прави и Peugeot със специалната серия 107 Sportium Special Edition, предназначена за пазара във Великобритания.
 
 
Sportium комбинира стандартното оборудване от версия Urban (електроусилване за волана, 4 въздушни възглавници, централно заключване с дистанционно, електрически предни прозорци, волан регулируем на височина, аудиосистема с CD player и MP3 вход, ABS, EBFD и CSC, 14 цолови лети джанти, климатик и др).
 
Ще се предлага с три и с пет врати и ще има пет цвята на каросерията – червен (Laser Red), цитрусово жълт (Citrus Yellow), бял (Diamond White), сив (Zircon Grey) и син (Electra Blue).
 
Двигателят е бензинов с обем 1.0 литра, трансмисията е механична с 5 степени. Според производителя средният разход на гориво е 4.5 литра на 100 км, а вредните емисии СО2 са 103 г/км.
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Abe kakuv visok razhod, vie kakvi koli karate?
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    леден ( преди 14 години )
    Куп глупости са изписали някой от вас тука . По-долу пислите "разбирачи" - изобщо явно не знаете че мотора на тая кола няколко години подред печели наградата двигател на годината в своя клас(до 1000куб. см) Колкото до опасността , колата като излезе на пазара беше най сигурната в класа си . Изобщо като сте решили да пишете коментари , поне се информирайте предварително , че ставате смешни.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Готино автомобилче, но не си заслужава парите. В базовата версия даже оборотомер няма, а с повече екстри излиза почти колкото по-голямото 207, което е по-добра кола и по-популярна (по едно време беше задминала Голф по продажби!).
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    kiro666 ( преди 14 години )
    107/C1/AYGO е един от най-евтините,но за сметка на това и един от НАЙ-ОПАСНИТЕ съвременни автомобили. Същевременно е некачествен, а в базовата си версия няма удобства като отваряне на прозорците (наместо това получавате Child Lock прозорци - предполагам знаете каква гавра е това). Не мога да си представя просто колко опасен ще е Sportium модела. Що за самоубиец трябва да си? Колко ли трябва да се мразиш, за да го закупиш?!!!
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ...!
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не е лоша колата, но не е и много практична. Предпочитам 207, по-голяма е.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Маздовият мотор,за разлика от 3-цилиндровата недомислицата на Тойота,е 84 коня и е с най-добрия въртящ момент за такава кубатура.И не просто харчи по-малко,а много по-малко.Нищо,че мазда 2 е с 290 кг. по-тежка и за разлика от 107 е пълноразмерен автомобил,не макет с резмери на пазарска количка с висок разход.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    inko Biloba ( преди 14 години )
    Двигателят SkyActive още не е излязал на пазара, за него само се говори, така, че, нека изчакаме.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Роко ( преди 14 години )
    Двигателят за Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Айго е японски и е се е доказал като много надежден. Може да се срещне и под капаците на Сузуки Алто, Нисан Пиксо, Дайхацу Цуоре и др. И просто няма как да харчи повече от четирицилиндровия на Мазда 2, дори и жена ми да го юрка.
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да,а харчи с повече от литър по-малко с 4 цилиндров двигател.Дано от Пежо/Ситроен се усетят най-после колко са жалки!