IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Влизането на Great Wall в България тревожи Dacia?

Съобщението че в България ще се произвежда най-евтиният автомобил в ЕС намери силен отклик в Румъния.

Влизането на Great Wall в България тревожи Dacia?
Според вестник „Адевърул" ако това се случи, ще постави в опасност надмощието на Дачия в тази пазарна ниша. Вече е известно, че първите китайски автомобили ще излязат от завода край Ловеч още до края на тази година. Цената на модела на Great Wall Motors Voleex, който ще се сглобява в България ще започва от 6400 евро.
 
 
Според румънският вестник, ниската цена е основният коз, който прави моделите Дачия предпочитани в Европа. Сега румънският производител рискува да бъде детрониран в това отношение от китайска компания, която ще произвежда коли за ЕС в България, счита „Адевърул".
 
Great Wall Motors от Китай, в партньорство с българския Литекс Моторс, започват като начало производство на три модела, предназначени за европейския пазар още през 2011 г. Моделите, които ще бъдат сглобявани в Ловеч, са Voleex C10, SUV моделът Hover H5 и пикапът Steed.
 
Макар че официално цените им още не са съобщени, според информация от вътрешни източници, те ще бъдат най-ниските в ЕС. С цена от 6 400 евро Voleex C10 ще бъде най-евтината кола, която може да се купи в ЕС, моделът от клас В ще бъде конкурент на Дачия Логан, пише румънският вестник.
 
Производството на китайско-българското партньорство със сигурност ще бъде ориентирано към износ, се казва в информацията на „Адевърул".
 
Румънският производител на автомобили Дачия е собственост на френската група Рено от 1999 г. Според специализирани френски автомобилни издания, румънската марка се класира на осмо място сред най-предпочитаните марки автомобили от французите. Дачия е изпреварила на френския пазар компании като Тойота (девето място), Фолксваген (12-то), Сузуки (22-ро) и Фиат (23-то), пише „Адевърул".
 
 
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Hуфри ( преди 14 години )
    Те просто цитират Адевърул, и го казват. Това не е тяхна информация.
  • #14
    22 rate up comment 1 rate down comment
    S Line ( преди 14 години )
    Ако една Дачия издаяни 200,000 километра, при все че е с ниски данъци и евтина поддръжка - километър като себестойност се равнява доста под по-скъпата конглокенция. Същото важи и за китайските коли, които ще се сглобяват в България.Но тук в Аутомедия, всеки който коментира, е минимум с Ауди S8, AMG63 или 65, Bentley или BMW 760iL. Та затова са с много високи критерии.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Последното изречение в статията е абсолютна лъжа! Атомедия, надминахте Аутобилд! Ама те поне имат някакво име...
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    kiro666 ( преди 14 години )
    Моделите на GW са с дизайна на модели на Тойота,а една от основните причини хората да харесват Тойота е дизайна. Цената е като на Дачия, че и по ниска, качеството почти като на Дачиа - очевидно ще превземат пазарния им дял.А за Хюндай Елантра и аз знам че е много здрава кола, а и вози сравнително меко затова е предпочитана от бакшишите. За други модели на Хюндай като Атос не мога да кажа същото. Успех на GW и дано и ние да намажем повече от него.
  • #11
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Kolev ( преди 14 години )
    Брат ми беше такси.Казвал е,че по издържливост нищо не може да се мери с хюндаите.Разните шевролетчета,калос,авео,пълни трошки.Фабии,октавии,същата картинка.
  • #10
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Такситата може и да са на 200 000 км.,но да кажеш,че нямат проблем с качеството е виц.По-добри са единствено от шкодичките,там е голяма мъка.Дачиите още в гаранция напълниха сервизите.Тези на 200 000 км. нямат почти нищо оригинално вече и са на 2-3 шлайф.Все едно някое рено да издаяни до толкова.Да бе,да!
  • #9
    16 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    LEXUS,опитай другаде с лъжите.Турските тойоти,бла,бла,бла,... Вносителят на Тойота за БГ е клон на гръцкия вносите и ти нямаш и най-малка представа каква себестойността на която и да е тойота.Жалко,че се пишеш фен,аз знам сто пъти повече от теб.Аман от селски буци!
  • #8
    9 rate up comment 17 rate down comment
    ха ( преди 14 години )
    Изобщо не трябва да ги е страх. Няма място за сравнение между Дачия, която си е на базата на старото Рено Клио (ДВГ, скоростна кутия, окачване) и китайските ***, които имат само 2 звезди на краш тетовете.Достатъчно е да се видят такситата Дачия, които вече са на по 200 000 км и нямат проблеми с качеството.
  • #7
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако тези цени са истина няма да са много по-евтини. Сега най-евтиният вариант на Логан е 13 000лв. Така, че всичко ще зависи от качеството. На мен дозайнът ми хареса, да видим по колко и как ще карат.
  • #6
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Sandero е с три звезди на краш-теста(трагедия) и е някакъв клонинг на старо клио.Китайските също са клонинзи,но на по-стари модели на Митсубиши.Сравнението между Рено и Митсубиши е смешно.Дори французите не си вярват,какво остава да убедят другите.