IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Влизането на Great Wall в България тревожи Dacia?

Съобщението че в България ще се произвежда най-евтиният автомобил в ЕС намери силен отклик в Румъния.

Влизането на Great Wall в България тревожи Dacia?
Според вестник „Адевърул" ако това се случи, ще постави в опасност надмощието на Дачия в тази пазарна ниша. Вече е известно, че първите китайски автомобили ще излязат от завода край Ловеч още до края на тази година. Цената на модела на Great Wall Motors Voleex, който ще се сглобява в България ще започва от 6400 евро.
 
 
Според румънският вестник, ниската цена е основният коз, който прави моделите Дачия предпочитани в Европа. Сега румънският производител рискува да бъде детрониран в това отношение от китайска компания, която ще произвежда коли за ЕС в България, счита „Адевърул".
 
Great Wall Motors от Китай, в партньорство с българския Литекс Моторс, започват като начало производство на три модела, предназначени за европейския пазар още през 2011 г. Моделите, които ще бъдат сглобявани в Ловеч, са Voleex C10, SUV моделът Hover H5 и пикапът Steed.
 
Макар че официално цените им още не са съобщени, според информация от вътрешни източници, те ще бъдат най-ниските в ЕС. С цена от 6 400 евро Voleex C10 ще бъде най-евтината кола, която може да се купи в ЕС, моделът от клас В ще бъде конкурент на Дачия Логан, пише румънският вестник.
 
Производството на китайско-българското партньорство със сигурност ще бъде ориентирано към износ, се казва в информацията на „Адевърул".
 
Румънският производител на автомобили Дачия е собственост на френската група Рено от 1999 г. Според специализирани френски автомобилни издания, румънската марка се класира на осмо място сред най-предпочитаните марки автомобили от французите. Дачия е изпреварила на френския пазар компании като Тойота (девето място), Фолксваген (12-то), Сузуки (22-ро) и Фиат (23-то), пише „Адевърул".
 
 
0 от 500
  • #45
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Bulgarin ( преди 14 години )
    ahh zabravih eiii rusenezooo Selianinnn prost si kato galo6 xaxaxa takiva kato tebe se prebivat ot boi is4ezvai pri magalite vuv susedna Rumania tam ste ti e dobre kato na ***
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Bulgarin ( преди 14 години )
    Via pove4eto ste napravo ot prosti po prosti ( stava duma za tezi koito ne misliat che ste stane ne6to koi znae kakvo ) bulgaria njama da proizvejda za pruv put koli be , ako se poluchi vsichko kakto triabva i as si bih kupil edna takava , sus sigornost njama da vzema Rumanski *** ;-) Uspeh za Prozvodstvoto
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Karutsar ( преди 14 години )
    "robi1971" доразви моята мисал напълно съм съгласен с него.
  • #42
    5 rate up comment 2 rate down comment
    robi1971 ( преди 14 години )
    и аз бях на салона - действително GW са красиви ,но дали са качествени е друга работа - друг е въпроса с консумативите и сервизите където Датчия , Шкода,KIA-HUNDAI, FIAT(същия ценови клас)са много силни в ЕС. И не на последно място е имиджа на марката - примерно ИНСАойл има много модерна рафинерия и произвежда качествено масла ,цена народна ,но кой си го купува в ЕС
  • #41
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Karutsar ( преди 14 години )
    И аз ги видях въпросните китайски коли които ще се произвеждат в България.Произведителите и пресата непрекъснато ни натрапват само за ниската ценеа и никаква думичка за качество ,надежност,разход на горива и текущо подържане ,консумативи т.н..Що се отнася да цената ,цената съвсем не е очевадно ниска.Лично аз за толкова малка разлика в цената не бих рискувал и не бих си купил кола произведена от начинаещи производители.След 5-6 години като се уверя в качеството на тези коли тогава бих си купил.
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Михаил ( преди 14 години )
    Други евентуални варианти са Ка с по-високо оборудване или Фиеста с базово оборудване. Аз лично предпочитам автомобили с базово оборудване, без никакви екстри освен климатик.
  • #39
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 14 години )
    Днес ходих до автосалона и моето мнение за Voleex,че е много прилична кола и ми хареса надявам се и качеството на сглобката да е добро. Обаче от разговора със представителите ми казаха за цена 16000 лв.със пакет екстри,клима,ABS,стерео,ел стъкла,серво и още там др.екстри което определено не ми хареса. За 18500лв малко повече определено бих избрал Корса със сходен пакет екстри и 1.2 двг който ще е и доста по икономичен.Корсата е само пример в този ценови диапазон определено има доста варианти.
  • #38
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Българинът изобщо не върши никаква работа, той играе Фермата или пише в Нета през работно време и съжалява за отмяната на казармата, защото там го манафеха, а българинът е свикнал заради 5 века робство да го *** на задна.
  • #37
    16 rate up comment 2 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    ave vie ste mnogo zle ve ...ako mi kajete 4e Rumunec ili surbin 6te vur6i po ka4estvena rabota ot BULGARIN vie ste napulno izperkali....4efa4e i pa6aporte nemoje da opravi rabotata....predi 5-6 godini v Rumuniq rejim na toka ima6e i pred magazinite sedqha sus generatori da ne im se razvali stokata...imat 10 puti pove4e *** ot nas, kato za razlika ot nas 1/3 sa daje me6ani s romite..imam slujebna da4iq koqto edinstvenata ekstra e dig. kilometraj.kitaiskite 4uka4ki izglejdat 20 puti po-dobre
  • #36
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ники от форума е производителя на чипс "Ники". Благодаря, ти Ники! Защото твоят чипс допринася за ръста на БВП.