С това Баварската фирма ще отговори на растящата конкуренция в сегмента (третото поколение Audi A3, новият Mercedes-Benz A-class и идващият Volkswagen Golf VII, които ще бъдат на пазара идната година). Сред версиите на модела най-интересни са два модела с предно предаване – кросоувър GT и малко комби, което трябва да се появи през 2014 година.

Именно тези два автомобила ще проправят пътя за новото трето поколение на 1-Series, което изцяло ще бъде с предно предаване.
През тази и през следващата година ще видим на пазара версиите хечбек с пет и с три врати, които са със задно предаване. (като екстра се предлагат и с 4х4).

Хечбекът с пет врати в Европа ще се продава от края на лятото, а с три врати от началото на следващата година.
През 2013 година ще видим версии купе и кабриолет на 1-Series. Заместниците на днешното купе с две врати и на кабриолета ще бъдат също със задно предаване, но вече ще бъдат обозначени като 2-Series, за да се отличават по-ясно от моделите от 1-Series.
Новите модели от 2-Series ще се предлагат с двигател с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра, като ще бъдат с трансмисия имаща 7 степени и два съединителя. Основна цел за двата модела от 2-Series ще бъдат американския пазар и Азия. През 2014 промяната ще бъде по-радикална.

Ще видим GT Crossover и версия комби от 1-Series, като и двата модела ще бъдат с предно предаване и ще се правят на една и съща платформа с редица модели на Mini. BMW GT 1 ще се конкурира главно с Audi A3 Sportback. След това, през 2018/2019 ще се появи третото поколение на 1-Series, което ще бъде изцяло с предно предаване.

Все пак ще има и изключения, като версиите купе и кабриолет, които ще останат със задно предаване, защото отново ще бъдат предназначени главно за пазара в САЩ.


0