Според експертите, това се дължи главно на високият ръст на продажби в Китай. В най-многолюдната страна през май 2011 са продадени с 44.6% повече автомобили с марката на Audi в сравнение с май 2010 г.

През миналият месец Audi е продал в Китай 25 153 свои автомобили, което е около 20% от общите продажби на марката по света.
Според шефът по маркетинга на фирмата, Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer), фирмата е увеличила капацитета си за годишно производство в Китай до 300 000 автомобила, за да посрещне растящото търсене. Китайският пазар е един от двата най-големи пазари за автомобили в света, но търсенето вероятно малко ще намалее през тази година заради по-сложните изисквания за регистрация на нов автомобил и растящите цени на горивата.
За първите пет месеца на годината продажбите на Audi по света са се повишили със 17.5%, като повишението в Китай е с 27.8%, в Русия е с 24.4%, във Франция е с 24.7% и т.н.


3