IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

През май Китай отстъпи на САЩ

През май 2011 година в Китай са били продадени 885 876 пътнически автомобили.

През май Китай отстъпи на САЩ

Според агенция Bloomberg, която цитира Китайският център за автомобилни технологии и изследвания(CATARC), местният пазар е отстъпил световното лидерско място по продажби през месеца на американския пазар, на който са продадени през май 1 062 432 автомобила.

 

Общите продажби на леки автомобили, товарни автомобили и автобуси през май достигат 1.19 милиона броя.

Това е с 30% повече в сравнение със същия месец на 2010 г., но с 14% по-малко от продажбите през април.

През април китайците продадоха 1.161 милиона автомобили, а американците 1.158 милиона.

През миналата година Китай беше номер едно по продажби на автомобил в света с реализирани 13.8 милиона продажби, докато САЩ бяха втори с 11.6 милиона продадени автомобили.

0 от 500
  • #58
    0 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Не ми използвайте ника бе ***.ДОЛНИТЕ ТРИ ПОСТА НЕ СА ОТ МЕН
  • #57
    1 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Качеството нито при Тойота, нито при Лексус никога не е занижавано- Тойота и Лексус са на първите места по здравина всяка година! Мерцедес,БМВ и Ауди са на дъното и дишат прахта на Тойота и Лексус. Такива ми ти работки.
  • #56
    1 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Тойота никъде не затъва, а е номер 1. Лексус не копира Мерцедес, а Мерцедес копира Лексус. Все пак Лексус има най-модерните скоростни кутии, двигатели и хибриди. За които Мерцедес само мечтае и копира японците. За това японците са номер 1 в света, а германците и Мерцедес дишат прахта и копират японските високи технологии.---------------------------------пРЕДИШНОТО МНЕНИЕ НЕ СЪМ ГО писал аз, някой го е писал с моя ник, но тук са само пубери, какво ад очакваш от тях.
  • #55
    1 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Този път и аз съм напълно съгласен със Striker
  • #54
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Макар, че не съм фен на Тойота този път съм напълно съгласен със LEXUS...
  • #53
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дай на България 14 трилиона долара..==============ха ха ха - ***. Те *** все да им дават искат без да са го изработили. Дали ще е чрез "братска помощ",дали чрез преврат - все да лапат искат. Лапайте го!
  • #52
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ти си болен!!! ( преди 14 години )
    Дай на България 14 трилиона долара и гледай как се... КРАДЕ!!!
  • #51
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И ЛЕксус не ми говори за голямата икономика на САЩ, при положение че имат държавен дълг над 14 трилиона долара. Дай на България 14 трилиона долара и грледай каква икономика,ифраструктура и какви заводи ще се вдигннат. Ако кредиторите си вземат парите, САЩ ще фалира.
  • #50
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексус И без да ти го копирам в нета бъка от информация, ако не можеш да четеш, гледай новините и там често го казват. Май от контра страйк не ти е останало време да видиш какво става по света, Тойота затъва, колите им с най-масови дефекти. Сори за това не ти е виновен Китай, нито аз. Виновни са си Японците, е може би и Американците че им затвориха за няколко месеца заводите в САЩ. Нещата не вървят добре. Защото Тойота занижиха качеството при Лексус в улисията си да копират Мерцедес.
  • #49
    3 rate up comment 12 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    От кой сайт го прекопира тоя цитат относно"Защо САЩ настояват формално за по-скъп юан, но не предприемат нищо?" Би ли изяснил как разбираш "настояват формално за по-скъп юан", защо настояват, кога, с чие решение, кой е анализатора, кои са източниците и за финал да изясниш какво общо има това с това, че между държавното управление на САЩ и Китай няма нищо общо, с което започнах и обясних ясно тезата си доста мнения по-надо