IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Недостиг на дизелови двигатели в Renault

Търговският директор на Renault SA, Бернар Камбие (Bernard Cambier), съобщи за недостиг на дизелови двигатели.

Недостиг на дизелови двигатели в Renault
Този проблем засяга всички модели на фирмата в Европа и във Франция. Камбие обаче обяви, че проблемът ще има положително решаване през втората половина на тази година.
 
 
Това вероятно ще стане и заради понижаване на търсенето на нови автомобили във Франция, както пише ежедневникът La Tribune.
 
Общо през май Renault има намалени продажби с 18.2%, според данните на Асоциацията на френските автомобилостроители (CCFA). Според фирмата, недостигът на дизелови двигатели се дължи на недооценката на търсенето на малки дизелови автомобили.
 
През първите пет месеца на тази година продажбите на френски автомобили са се увеличили с 4.4%. Според Камбие производството на двигатели в Renault ще се повиши и това ще позволи пазарният дял на фирмата да нарасне леко след септември.
0 от 500
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    много доволен ( преди 14 години )
    1.5 dCi на Рено, който се слага в Дачия е най-добрия, икономичен и динамичен двигател. 3.8-4.5 на 100 километра, здраво окачване, прибичен салон и узещане, че си птица е най-доброто, което може да се случи. Всичко останало е алабалистика.
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Алфист ( преди 14 години )
    Явно има голям субективен фактор за икономичността и мен нещо хич не ме бива в икономичното каране! Не, че имам тренинг в него, но от личен опит, най-близко до моето каране и това което пише в "книгата" са били италианските автомобили. Иначе за борд компютъра, ако сте запознати как мери - няма да твърдите, че колонките на бензиностанциите са по-верни от него!П.С. Бъдете малко по-възпитани, че нещо тези приказки не ви ходят на автомобилите които твърдите, че имате ;) !
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За 3/100 по бензиноколонка съм навит да пробвам, но не бих заложил на този етап, защото има някакъв риск, има риск и от непредвидими неща - може да се случи тежък трафик, насрещен вятър или бензиноколнката да е доста далеч от нормата (случвало ми се е). При такъв разход всичко е от значение. Когато се обзалагам на 3.9 го правя защото знам, че постигам 3.5 и неочаквани проблеми няма да провалят печалбата ми, а и няма да си загубя времето.
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    3.9 вече си е съвсем постижим разход, за него няма да се навия на такъв облог. Все пак, както ти писах по-долу - с доста по-голям и мощен мотор днес имам почти подобен разход, та затова смятам, че с малък двигател и икономично каране 3.9 е постижимо (и това е отличен рез., не ме разбирай погрешно).... но фантастики от рода на 3/100 (2000 километра с 1 резервоар) нещо ми идват в повече
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    София-Варна-София-Варна с 60 литра резервоар означава разход около 3.0 или 3.1 по бензиноколонката, което наистина е екстремно ниско. Мисля, че е постижимо, но моят залог беше за 3.5/100 по трипкомпютъра. И не се притеснявай, няма да му дотежим на "Меганчето". Ако имаш конретно предложение по офертите ми по-долу - давай да действаме. 3.5 по БК или 3.9 по бензиноколонката. 100 км. в първия случай и 200 км. във втория по затворен маршрут, връщаме се откъдето сме тръгнали.
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Морето е хубава дестинация, още повече през лятото ;-) опасявам се, че само си чешем езиците, иначе с удоволствие тръгвам 2 пъти за Варна :))) Колкото и бавно да караш, все пак за 2 бона ще си струва търпението... и не забравай, че ще сме двама, на меганчето можем да му дотежеем ;-)
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Имай предвид, че с икономично шофиране Мегана изминава почти 2000 километра с цял резервоар, два пъти ще ходим до Варна и ще се връщаме. Затова е доста по-практично да заложим на трип компютъра, още повече, че по-надолу доста хора твърдят, че със същият двигател по-лекото и по-малко Клио не може да смъкне под 4.4/100 според показанията на трип компютъра.
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Tisho,Разликата между показанията на бензиноколонките и трипкомпютъра е 10%. Сигурно се досещаш, че най-вероятно трипкомпютърът показва 5% по-малко, а бензиноколонката 5% повече :) Защото моят резервоар от 60 литра често събира 62 литра :) Може и по бензиноколонката да отчитаме, но проблемът е, че трябва да изгорим целия резервоар за да няма грешка. И в този случай се обзалагам на 3.9/100 - засечено по бензиноколнка на ОМВ. Отделно от залога очаквам разход по бензиноколонката под 3.5/100
  • #38
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Aз съм готов да заложа и 2000 лева, но нека условието за отчитане да не е борд компютъра ти :) на почти всички автомобили има подобна леека грешка, представяща ви автомобила за по-икономичен, отколкото всъщност е... на мен днес от София до Русе БК в търсене на рекорд по икономичност ми показа среден разход 3.8, но истината е някъде около 4.3-4.4 (Авенсис 2.2 150кс) ... таа нека засичаме пълно до капачката и после след затваряне на маршрута пак до капачката и да видим твоите 3.5/100 :)
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може и да го няма човека, но аз ще почакам. Офертата ми продължава да е валидна и е към всеки, който не вярва, че Меган с 1.5 dci мотор може да даде разход под 3.5/100. Според производителя разходът му на извънградско е 3.9/100.