Преди около една година подобна версия получи и купето, но тя вече е разпродадена. Сега и откритата модификация ще бъде изработена в серия от 333 броя, както беше и при купето.
Собственото тегло на роудстера е по-ниско с 85 кг и е 1640 кг. Това е постигнато с използването на манган при някои части и на карбонови смеси при производството на задната част на панелите на каросерията, на предния и заден спойлер, на задната броня и на капака на двигателя.
Теглото на R8 GT Spyder е понижено и от по-леките спирачни механизми и спирачни дискове. Освен по-ниското собствено тегло, при суперавтомобила е повишена максималната мощност.
Стандартно двигателят V10 с обем 5.2 литра предлага 518 к.с., а специално за GT Spyder тя е повишена до 552 к.с. Това е подобрило динамиката на автомобила, който сега ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди. Максималната му скорост е достигнала 315 км/час. Двигателят се комбинира с трансмисия R tronic с шест степени.