Въпреки някои първоначални съмнения за популярността на малкия модел на Fiat в САЩ, данните за продажбите на 500 на американския пазар превишават очакванията.
Сега в САЩ излиза на пазара и версия кабриолет на 500, а скоро след това ще се предлагат и версиите на Abarth, както и електрическата модификация на 500.
Това дава кураж на Fiat да предложи и нови модели в САЩ, съобщава шефът на американския клон на фирмата, Лора Соавес. В същото време, тя пояснява, че Fiat няма да се забърква в традиционните сегменти в които Chrysler е силен на пазара в Америка.
„Fiat ще предлага малки автомобили в САЩ и никога няма да предлага тук нещо по-голямо от автомобил от сегмент С”, казва Соавес. Това означава, че Fiat няма да продава в САЩ по-голям модел от компактния наследник на Bravo.
Шефът на Fiat Group, Серджо Маркионе вече обеща сериозна промяна при бъдещото Bravo, което според него „няма да бъде традиционен автомобил”.
По отношение на Alfa Romeo, Соавес потвърди, че марката ще се появи на американския пазар със спортния си модел 4C. От Alfa се надяват да надхвърлят многократно броя на продадените в САЩ 150 автомобила от модел 8С, защото 4C ще бъде насочен към по-масовите купувачи.