IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Porsche 911 - традиционна бензинова резачка

Информацията за системата KERS е определена като пълна глупост.

Новото Porsche 911 - традиционна бензинова резачка

Слуховете от изминалата седмица, които твърдяха, че новото поколение Porsche 911 ще използва система за регенериране на енергията използвана от спирачката, чрез специален маховик, бяха напълно отречени и определени като пълна глупост.

В интервю за AutoCar, неназован, но сигурен източник казва, че следващото поколение на 911 няма да има на борда си подобна хибридна система. Според него ако някога се разработва хибриден вариант на модела той ще бъде plug-in хибрид.

Това е интересно твърдение, тъй като системата KERS с маховик вече се монтира на състезателния Porsche 911 GT3 R, а хибридната plug-in технология би увеличила теглото на модела, тъй като използва по-голяма и тежка батерия.

Както и да е, пълните и точни подробности за модела трябва да станат ясни на изложението във Франкфурт, където се очаква да се състои премиерата на возилото.

Едно е сигурно за бъдещия 911 - той ще бъде по-бърз и по-лек от своите предшественици.

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В този сайт създателите са фанатизирани на темата "Немски коли"98% от съдържанието е за немски коли. Че няма ли други производители?Повече няма да ви чета (немските коли са добри, но да чета само за немски.... някък си е тъпо!)
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до t.t. ( преди 14 години )
    Вярваш ли си?^^
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    tuka po4ti nikoi ni6to ne razbira s1000 natiskaniq na spira4kite pravi energiq za navigaciqta ..ave sme6nik...za 2 sek spira4kite ot 400gradusa dostigat do po4ti 1200 v golemite spiraniq ot nad 320 do 70km. ima6 li predstava za kakva energiq stava duma za da se zagre ne6to tolkova burzo za tolkova malko vreme ...normalnite kers izpolzvat 1-2% OT ENERGIQTA NA spira4kite i ako ne sa pravilata na fia 6te mogat da si cukat butona postoqnno bez problem ..a AKO BE6E 100% F1 6te6e da e ELEKTRI4ESKA
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    КЕРС при формула 1 е свързан с коленовия вал не със спирачките :)
  • #4
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ***, ако си гледал Ф1 се вижда колко енергия генерира КЕРС само за 1 обиолка, ама вагин не участва във Ф1 от 1000 години щото там работите са сериозни. Не е като да направиш на една платформа 10 различни боклучави автомобила.
  • #3
    13 rate up comment 17 rate down comment
    до анонимния ( преди 14 години )
    Наистина гениална технология е това, след 1000 натискания на спирачката си спечлил толкова ток колкото харчи навигацията за половин минута! Ето това се казва гениално мислене, разбира се от японските "инжинери"...
  • #2
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Volkswagen Aqua ( преди 14 години )
    Това е всъдеходен двуместен автомобил, който с еднаква лекота преодолява разстояния по суша и по вода. Може да се движи безпроблемно върху езера, реки, блата, снежна покривка и лед. Използва двигател, работещ на водородно гориво, който задвижва голям пропелер под колата, образуващ въздушна възглавница. Четири допълнителни, по-малки пропелера в задната част на автомобила осигуряват задвижването напред и подпомагат управлението му.
  • #1
    9 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ама от къде акъл във вагините да интегрират KERS? То се иска иновации и патенти за тая работа.