Слуховете от изминалата седмица, които твърдяха, че новото поколение Porsche 911 ще използва система за регенериране на енергията използвана от спирачката, чрез специален маховик, бяха напълно отречени и определени като пълна глупост.
В интервю за AutoCar, неназован, но сигурен източник казва, че следващото поколение на 911 няма да има на борда си подобна хибридна система. Според него ако някога се разработва хибриден вариант на модела той ще бъде plug-in хибрид.
Това е интересно твърдение, тъй като системата KERS с маховик вече се монтира на състезателния Porsche 911 GT3 R, а хибридната plug-in технология би увеличила теглото на модела, тъй като използва по-голяма и тежка батерия.
Както и да е, пълните и точни подробности за модела трябва да станат ясни на изложението във Франкфурт, където се очаква да се състои премиерата на возилото.
Едно е сигурно за бъдещия 911 - той ще бъде по-бърз и по-лек от своите предшественици.


2