IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подготвят Ford Fiesta ST

Най-силната Fiesta произвеждана някога идва на пазара след около година.

Подготвят Ford Fiesta ST
Това е Ford Fiesta ST, с впечатляващ дизайн и бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра. Предницата на спортната Fiesta e взела стила на по-големия Focus ST (белият автомобил на снимката долу).
 
 
Отзад Fiestа има впечатляващ спойлер на покрива. Отзад се вижда черен дифузьор и два големи накрайници на ауспуха. Големи арки над колелата, нови прагове, големи лети джанти и табелки ST.
 
 
С конкуренти като Renault Clio RS и  Opel Corsa OPC, и двата с мощност 200 к.с.,  малкият „горещ” модел на Ford трябва да отговори с достойнство. Предходната генерация на Fiesta ST е с мощност 150 к.с. Сега новият модел ще предлага поне още 50 коня отгоре от турбодвигателя 1.6 EcoBoost, подобен на този, който се използва от рали състезателната версия на  Fiesta World Rally Championship.
 
 
Все още няма официални данни за динамичните характеристики на Fiesta ST, но предположението е ускорение от място до 100 км/час за 6.5 секунди и максимална скорост от 230 км/час.
 
Макар и толкова мощна и бърза, новата Ford Fiesta ST e и доста ефективна благодарение на двигателя EcoBoost, който има среден комбиниран разход от около 7 литра на 100 км.
 
Световната премиера на Ford Fiesta ST се очаква през март следващата година на шоуто в Женева.
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    FORD MOTOR SPORT ( преди 14 години )
    q 6a vari6 da se 6iba6 be parcal selski
  • #27
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво ти пука!Ти нали си вярваш,че фиестата минава за автомобил.И без друго повече от писане в интернет няма да постигнеш.
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    За коя държава говориш? Ако е за България, Фиеста бе най-продаваният автомобил в страната ни за миналата година. Сега също вървят добре продажбите, доколкото съм чел статистиките от първите месеци на тая година. Аз също поръчах една Фиеста. Просто казвам мнението си за това, какво бих взел, ако дакажем стане някакъв фал с Мото Пфое. Харесва ми Полото като качество, но цената е висока, а дизайнът не е нищо особено. Замислих се и за един евтин Голф на промоция, но макар и с турбомотор, Голфът е само с 85 к.с. Ако не греша. Старите Астри също са на промоция, но те нямат най-простото нещо ел.огледала. Новата Астра пък с тоя мотор от 100 к.с. Не е най-доброто нещо, което може да се вземе, макар и по-добре оборудвана. Корсата е хубава, но доста остарял модел вече, макар и след фейслифт. Сравнително евтина, с доста екстри, но и с доста екстри, които изобщо не се предлагат примерно безключов достъп и еърбег за коленете. Френска кола не искам да вземам. Все още са в дъното на класациите, затова и изобщо не поглеждам Клио или 207, които също са доста стари модели пред пенсия. C3 излезе заедно с Фиеста, но там пак важи златното ми правило не купувай автомобил, в дъното на класации за надеждност. Освен това тая C3 e с лош дизайн според мен. Не ми харесва на външен вид и това е. При доста тестове се споменава, че има твърде лек и нечувствителен волан все едно караш върху лед. Освен товеа твърде накланяща се каросерия. Не, това не е мой тип автомобил. За някоя жена може би, но не и за мен. Не ми отива да се люшкам по завоите и да не зная какво става с предните колела. Пунто...ами честно да си кажа, избяга от полезрението ми. Почти никой не го споменава, почти никакви тестове и изобщо, тъмна индия. Може и да е качествено, но трябва да се пробва най-напред. Честно да си кажа, в последната година май не съм срещал ново Пунто. Така, че ща не ща, бих избрал Поло, макар и с по-малко екстри. Колкото и да е посредствен дизайнът му, той за мен е на второ място след Фиеста. Просто ми харесва кинетичния дизайн и това е. И не е вярно, че нещата са толкова зле като качество. Имам 2-3 изгорели крушки за 5 години, но това е нормално за нашите условия пътища с дупки, които в съчетание със стегнатото окачване на старата Фиеста и постоянно включените от мен къси светлини, предизвикват изгарянето им на 30-35 000 км. Не е болка за умиране. Една крушка струва 4.50 лева на Кауфланд, а се сменя за 20 минути, макар и малко по-сложно от някои други автомобили. За новата Фиеста бих казал, че качеството на изработка ми се струва доста по-добро от това на старата, при която също не са толкова зле нещата, ако се изключи някои пропуски на завода производител, като смазване на жилото на двигателния отсек и седалките. След като се смажат, няма никакви проблеми. Но такива пропуски има при всички фирми. Просто се опитвам да мисля трезво. Не искам да обидя никой производител. Забравих да спомена и за Хюндай i20, който също гледах. Първо, това, което важи за другите, важи и за него доста слаб дизайн, който не ми допада ни най-малко. Може би бих го класирал на последно или предпоследно място, заедно с Корса. Просто на тоя етап търся не толкова практичност, колкото визия и комфорт, ако може съчетано и със спортно усещане, когато се налага. За мен единствено Фиеста съчетава всички тия неща. Голям недостатък при нея е практичността, която се изпарява с няколкото ниши в каросерията и поставки за бутилки, включително литър и половина. Такива има и при Поло, но при него багажникът е с по-големи възможности за вариации. При Фиеста просто смъкваш облегалките и това е. При старата поне се вдигаше седалката и се образуваше равен под. Можеха да се поставят бидони с материал. При тая не виждам начин. Доста голям минус за мен, но...всичко друго е ОК, включително чудесното ел.подпомагане на волана и комфортното за нашите пътища окачване. Дайте някакви други предложения. Сигурно съм изпуснал нещо. Стига сте плюли само. Дайте нещо до 25-26 бона и ще говорим.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    vargala 81 ( преди 14 години )
    Анонимен, ти май не знаеш, че Фиеста е 2ра по продажби в Европа, веднага след Голф. По едно време дори го беше надминал.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен до Анонимен ( преди 14 години )
    квото има го написах!пък ти си карай корсата....чао!
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти *** ли се?На фиеста качвал ли си се или само по картинки ги гледаш?Този стария 1.3 мотор първо,че работи като кафемелачка.Второ,преди заветните 100 000 км. теква като лейка и плюс това харчи колкото бензин толкова и масло.Такъв *** в автомобилната история няма!Сто пъти по-добре е Opel Corsa.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    до долния анонименно са здрави! и можеш да свалиш на жена си чорапогашника,да вържеш нещо си и да тръгнеш! пословично здрави въпреки всичко! а на другите-една двигателя замръзне,знаеш кой нов модел-смях! друга електрониката я държи на място и не тръгва-каквото е проблема в ел.чудесиите,нали виси в сервизите! друга предницата и отива на кино ,а е нова! друга заприличва на масларка,какво като ти я правят безплатно,нали всяка седмица висиш в сервиза! Друга като я видят в сервиза лошо им става-за един електромотор трябва да свалят половината работи-сбъркана изработка и затова ти режат главата в сервиза! На другапък двигателя е нов и модерен и затова пуши като развален Икарус-какво ни интересува,че е дало безобидна грешка от компютъра,нали пуши и не върви?!? При Форда може да е всичко,но е опростен,леко се прави и с евтини резервни части! Правиш и тръгваш! Па ти чакай по сервизите с твоя лъскав дизайн и модерно-сложен двигател!
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Някой виждял ли е ценовата листа на Форд?Ваиант на вестник 200 вица.Базова Фиеста с три врати струва 21 190 лв. с ABS и две възд. възглавници (няма грешка,две са),без следа от климатик или ел.стъкла.Сенниците са екстра...!!!Така се е предлагал Голф 3 от 1993.Сега сме 2011.Мъка,мъка!
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Щом се купуват всякакваи други коли,а не фиести,замисли се къде е проблема.Едва ли другите хора не са стигнали до "великото житейско просветление" като теб,че фиестата е единствения избор.Една част ги отблъсква лошия имидж на марката.Другите не харесват колата:недодялан дизайн,евтин и тропащ салон,пословично проблемна електроника,френски дизели.До скоро най-достъпната фиеста беше с архаичния 1.3 с долен раз. вал от 80-те.Да се чудиш защо всички не са се втурнали към магазина на Форд за фиести.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Добро, лошо, това е. Кой каквото иска да купува, но ме съмнява повечето от вас, да могат да си позволят подобен автомобил на подобна цена. Включително и аз де. Иначе, в плюенето някои са номер едно. Лично аз си задавам въпроса напоследък, какъв друг автомобил бих избрал, освен Фиеста. Преглеждам де що има оферти, но единствено бих се спрял на Поло. Въпреки всичко ме отблъсква посредствения дизайн и висока цена с бедно оборудване. Направо има един голям вакуум на нашия пазар, ако човек не избере Fiesta.