IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai Genesis Prada

Лимитирана серия, предназначена за най-изисканата клиентела.

Hyundai Genesis Prada

Hyundai Motor Company представи специална серия на седана Genesis 2012, създадена съвместно с производителя на луксозни стоки Prada.

"Genesis Prada се отличава със специалния си дизайн, който съчетава изисканото новаторство, вниманието към детайла и безкомпромисното качество на Prada с революционните технологии и вещината в производството на автомобили", заявиха корейците по време на представянето.

"Съвместният проект е резултат от стремежа на Hyundai и на Prada да създадат уникална версия на модела Genesis, предназначена за най-изисканата клиентела".

Genesis Prada е създаден на базата на модела Genesis 2012, представен през февруари тази година. Задвижването е поверено на V8 двигател с обем 5.0-литра (Tau 5.0 Gdi), осигуряващ мощност от 430 к.с. и максимален въртящ момент от 510 Нм. Трансмисията е осемстепенна автоматична.

Genesis Prada се предлага в три специални цвята – Black Nero, Blue Baltico и Brown Moro, като покритието се полага по специална технология на три пласта със стереоскопичен перлен ефект. Тъмният хром на радиаторната решетка, емблемата и дръжките на вратите са отражение на покритите с паладий катарами на чантите на Prada. Сред иновациите, внесени от Prada са още 19-инчовите алуминиеви джанти и външната антена с клиновидна форма.

Във вътрешността на купето арматурното табло и тапицерията също са променени. Използван е марокен – емблематичната за Prada висококачествена кожа, която придава на интериора луксозен и изискан стил.

Hyundai Genesis Prada ще се произвежда в ограничена серия, предназначена изключително за пазара на Южна Корея.

0 от 500
  • #63
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този преди мен вече съвсем се чална от безсилие.Нашил се е с дърт немски *** (баща му,той няма книжка) и сега мечки си бие.Точно така,това е хщндай,не германски леген.
  • #62
    6 rate up comment 16 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    ако това се появи в България ще е жълто с метанова уредба и залепен телефон на предния капакне се излагайте бе хоратова е хуйдай!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #61
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_13057.html Автомобилите се конструират от специалисти,не от историци.Тези с богата история си останаха с нея.Другите се развиха през това време.
  • #60
    11 rate up comment 7 rate down comment
    - V8 - ( преди 14 години )
    Добра си е колицата. Поне така изглежда де. Кефи ме как се развиват Хюндай. До няколко години ще са наравно с някои от премиум марките.
  • #59
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    хахаха хюндай бил по-технологичен от всички марки с над 100 годишни традиции това май пасва на вица на сезона...
  • #58
    8 rate up comment 10 rate down comment
    до Анонимен ( преди 14 години )
    Проблемът е в твоето невежество.По-високите темпове на увеличаване на продажбите на Hyundai доказва,че логиката ти куца сериозно.Сравнението с китайците е нелепо.Hyundai са по-тегнологични от повечето фирми,имаше класация онзи ден.Пред тях са VW,Mercedes,GM И BMW.Всички останали са след тях,Toyota,Ford,Peugeot,Nissan,Honda и разбира се,Audi.Така,че говорим за технологии,не за копия,колкото и да му се иска на нещастния ром да е така.
  • #57
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Проблема, скъпи LEXUS, не е ускорението. Защото човек, който си купува кола от премиум клас го боли фара за половин секунда. Пъпроса е, че с тоя "генезис" ще изглеждаш точно както бизнесмен с китайски iPhone или китайско Vertu - като позьор. Защото или имаш парите и си купуваш премиум кола или ги нямаш и караш нормална. От тия псевдо-неща вече ми писна...
  • #56
    7 rate up comment 9 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Absolutno ste pravi, koi go boli dedoviq za polovin sekunda?! Tva sa koli za ejednevna upotreba i ima mnogo po vajni neshta ot nqkolko deseti uskorenie..ama kvo se habime kato tiq deto gi pishat tiq gluposti sa gledali fast 5 i sled tova sa karali na bashta si astrata do centura, a inache mnogo razbirat. V zakluchenie-genezisa e dosta dobur!
  • #55
    8 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Triforce, има тук един тип, който се опитва да шантажира хората, като си е наумил, че Хюндай колите им бавно набирали и си измисли,че този Хюндай бил бавен/според него/ защото/пак само според него/ ускорявал за 6 сек., а немските за 5.5 сек. примерно. Всичко добре, но това не е вярно! Неговото любимо Ауди А8 4.2 е с по-лоши динамични характеристики от Хюндая. Просто Хюндай са сериозна фирма и правят чудесни коли както виждаме, не е нужно да се казва на черното бяло.
  • #54
    8 rate up comment 10 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Аз не можах да разбера - от цялата статия само за ускорението ли ще пишете или за автомобилът?!? Колата е СУПЕР! Няма какво да си говорим! Какво ускорение Ви гони? Да не сте на писта? Вземете си такова с най-малкият дизелов мотор, да ви гори малко и си го карайте и това е! Големи състезатели станахте всички.... затова по светофарите ми гледате стоповете на Ямахата, която е модел на над 25 години!!!