IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Победителите в „Най-добър двигател на 2011”

Журито на международния конкурс „Двигател на годината 2011” е съставено от 76 автомобилни журналисти.

Победителите в „Най-добър двигател на 2011”
Те са от 36 страни по света и през тази година определиха за "Най-добър двигател на 2011" TwinAir с обем 875 см3, разработен от Fiat.
 
 
Този двигател спечели и наградите за „Най-добър нов двигател на годината”, „Най-екологичен двигател на 2011” и „Най-добър двигател с обем до 1.0 литър”.
 
Две награди в категория „Най-добър спортен двигател” и „Най-добър двигател с обем над 4.0 литра” завоюва друг агрегат от групата Fiat, този с 8 цилиндъра, обем 4.5 литра и мощност 570 к.с. от Ferrari 458 Italia.
 
В категорията „Най-добър двигател с обем 1.0 до 1.4 литра за втора поредна година победител е агрегатът на Volkswagen с обем 1.4 литра с механичен компресор и турбина.
 
„Най-добър двигател с обем между 1.4 и 1.8 литра” на първо място е съвместният продукт на BMW и PSA Peugeot Citroen, бензиновият турбодвигател с обем 1.6 литра.
 
Двигатели на фирмата BMW са определени за най-добри в три категории – с обем от 1.8 до 2.0 (печели двулитровия дизел на Баварската фирма), в категорията от 2.5 до 3.0 литра (печели трилитровия би-турбо дизел на BMW) и сред двигателите с обем от 3.0 до 4.0 литра, късето печели двигателят с 8 цилиндъра от M3.
 
Победител в категорията за двигатели с обем от 2.5 до 3.0 литра е агрегатът от Audi, който се монтира на TT RS.
 
0 от 500
  • #35
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да де, но ж Ауто-Билд потвърдиха, че 1.4ТСИ е ненадежден мотор- има проблеми със свирещи алтернатори и мисля, че лоши компресори. И те се чудеха как може да го награждават като е проблемен мотор.
  • #34
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Milen ( преди 14 години )
    Do Striker,pi4 moze6 li da mi pokaze6 statistika,koito da pokazva kolko 4upliv bil motara na VW 4e i go bili spriali.Allo ti normalen li si-tozi motor 1.4 se isntalira ot polo-do passat samo konskite sili sa razli4niZa neprosvtenite-1.4 TSI 122 ch-polo golf scirroco passat1.4 TSI-160ch-sciroco.golf,eos, passat1.4 TSI-180 ch-POLO GTI
  • #33
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Къде е Мерцедес в цялата тая класация?
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    пламен ( преди 14 години )
    колега common rail системата е измислена от фирмата Доксфорд и за първи път е приложена в корабни условия. с основната разлика,че преди подаване на горивото в горивната камера има един отсичащ клапан, със механично задвижване, а не както в сега с електронно задвижване. за първи път системата е приложена през далечната 47 година. такъв двигател има кораба петър берон, вързан е на входа на пристанище варна запад
  • #31
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може и да е убав тоя мотор на МБ, но е като динозаврите. Ще изчезне заради по-големия разход и оттам и повечето отделен СО2. Сори
  • #30
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Доста смислено подреждане. Браво на журито! Единствено не знам на ВАГ 1.4 как е спечелил и то за втора!!! поредна година, при положение, че е най-чупливия мотор на ФВ и дори те самите го спряха от производство! Същото, което Ланча са направили много преди ФВ да знаят какво е компресор.
  • #29
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    Mercedes-AMG 6.2-litre V8Нека е лош за журналистите.
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    МОРСКИЯ ( преди 14 години )
    лексусчето беше нощна смяна пазач на селското сервизче на тойотките чакайте го следобед като застъпи новата смяна
  • #27
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чудя се как не се е появил LEXUS(politics of ecstasy) да обяснява че и тази е поредната платена статия и тойота са най-най-по от всички...
  • #26
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Milen ( преди 14 години )
    Taka interesni komentari na amatioriMoiat li4en dvigatel 1.4 tsi gti e 180 konia.Pro4eti malko pove4e za novoto polo gti dsg 2011.Vtoro tova naistina e nai-mo6tnia serien dvigatel s obem 1.4.Fiat imat sa6to 1.4 turbo koito e s 170 konia e se instalira na novata GuillietaTreto predlagam vi na vsi4ki da utidete da testvate novoto polo gti s tozi dvigatel(instalira se samo na versiata GTI) i posle mi pi6ete prostotii i minusi