IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Победителите в „Най-добър двигател на 2011”

Журито на международния конкурс „Двигател на годината 2011” е съставено от 76 автомобилни журналисти.

Победителите в „Най-добър двигател на 2011”
Те са от 36 страни по света и през тази година определиха за "Най-добър двигател на 2011" TwinAir с обем 875 см3, разработен от Fiat.
 
 
Този двигател спечели и наградите за „Най-добър нов двигател на годината”, „Най-екологичен двигател на 2011” и „Най-добър двигател с обем до 1.0 литър”.
 
Две награди в категория „Най-добър спортен двигател” и „Най-добър двигател с обем над 4.0 литра” завоюва друг агрегат от групата Fiat, този с 8 цилиндъра, обем 4.5 литра и мощност 570 к.с. от Ferrari 458 Italia.
 
В категорията „Най-добър двигател с обем 1.0 до 1.4 литра за втора поредна година победител е агрегатът на Volkswagen с обем 1.4 литра с механичен компресор и турбина.
 
„Най-добър двигател с обем между 1.4 и 1.8 литра” на първо място е съвместният продукт на BMW и PSA Peugeot Citroen, бензиновият турбодвигател с обем 1.6 литра.
 
Двигатели на фирмата BMW са определени за най-добри в три категории – с обем от 1.8 до 2.0 (печели двулитровия дизел на Баварската фирма), в категорията от 2.5 до 3.0 литра (печели трилитровия би-турбо дизел на BMW) и сред двигателите с обем от 3.0 до 4.0 литра, късето печели двигателят с 8 цилиндъра от M3.
 
Победител в категорията за двигатели с обем от 2.5 до 3.0 литра е агрегатът от Audi, който се монтира на TT RS.
 
0 от 500
  • #55
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Абе, в днешно време според мен, всички фирми имат качествени разработки. Сега да кажем, че двигателите на Фолксваген стават, а на КИА не, не върви. Истината е, че всички се стараят поне в това отношение. Някои производители изостават с година, две в разработките си, но след това наваксват с по-качествен продукт от тоя на конКУРентите. Винаги са вървели така нещата.
  • #54
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Милене, не ти вярвам, че учиш медицина. Да говориш за 1 категория, като Фиат те е наказал в други 3, е меко казано лекомислено, което не отива на човек, който учи медицина, още по-малко ако е доктор.
  • #53
    12 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    ДВГтата на италианците винаги са си били класни само споменаването на Ферраи е достатачно...това са машини-прозведениа на инженерното изкуство :) Kласациат ми се струва обективна от друга страна в ХиЕнд класът БМВ винаги са били номер 1 и подобно на италианците в ДБГтата им има много характер и страст :)
  • #52
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Milen ( преди 14 години )
    Ot kade sam go spe4elil li?Biznesa mi se nari4a medicina,moze da mi vikate Dr Milen,ako iskate.&to se kasae za tazi klasacia,vizte nai nakraia koi pe4eli v kalasaciata ot 1 do 1.4 l,kakvo govorim tuka, 4e niakav skapan dvigatel 800 kubika za trutinetka e stanal dvigatel na godinataPo tazi logika koiato firma napravi po malak dvigatel za kola tia 6te spe4eli,sledva6tata godina pobeditel 6te e ISUZU s neveroaitnia si ednocilindrov dvigatel obem 0.4 l i frapira6tite 46 konski sili.
  • #51
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Френските, италианските и корейските ***, в дъното.
  • #50
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011
  • #49
    3 rate up comment 2 rate down comment
    CMF ( преди 14 години )
    Ето ви класации за надеждност. След малко ще направя и извадка.
  • #48
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Германия като няма равна в машиностроенето защо Япония продава повече коли и прави по-здрави коли?
  • #47
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ама това е само според теб. Както виждаме германските коли са назад в класацийте за надеждност и германската инженерна мисъл е зациклила и стига само за старомодни дизели, докато японците са на хибриди със слънчеви батерии, а германската инженерна мисъл е по-слаба от италианската, виждаме го черно на бяло.
  • #46
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Gmbh// ( преди 14 години )
    А къде са "великите" японци, на които вие всички така се възхищавате?!Германия си е Германия просто няма равна в машиностроенето.Другите само могат да се доближат до германската инженерна мисъл!