IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Без „горещи” версии на Impreza

В Subaru вече са решили максимално да отделят новото поколение на Impreza от горещите WRX и WRX STI.

Без „горещи” версии на Impreza
Новото поколение на Impreza ще отдели изцяло „горещите” модификации от стандартния модел, като спортните автомобили ще бъдат напълно самостоятелни модели.
 
 
Според изданието Car Advice, това е заявил отговарящият за модела Impreza в Subaru, Акихидо Такеучи.
Според редица експерти, има доста причини Subaru да направи това. Фирмата иска да премахне името Impreza от името на спортните си модели и да придаде статус на уникални спортни модели на WRX и WRX STI, а не те да бъдат просто „горещи” модификации на Impreza.
Наред с това, новият двулитров двигател тип boxer на фирмата, който ще бъде монтиран на четвъртото поколение на Subaru Impreza е само в атмосферен вариант. Според Такеучи, фирмата не планира да пусне версия на този двигател с турбина.
Създаването му е било с цел намаляване на разхода на гориво и повишаване на ефективността, а не високи динамични характеристики. Конструкцията му не е пригодна за монтиране на турбина.
Така остарелият турбодвигател с обем 2.5 литра и мощност 305 к.с., който се монтира на сега актуалната версия на WRX STI от трето поколение, ще остане в гамата на Subaru и засега няма да бъде създаван негов заместник.
Акихидо Такеучи обаче потвърди, че е започнала разработка на изцяло нов турбодвигател, който ще се монтира само на новите спортни модели на фирмата, но отказа да съобщи характеристиките му.
Такеучи също заяви, че в Subaru са започнали да проучват възможността да се появи и хибридна версия на бъдещата Impreza.
 
0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    отделянето не е тъпо, ако искат да участват в световния рали шампионат отново- според новите изисквания импрезата е малко едричка и субару най-вероятно искат да разработят по-малък спортен модел, на чиято база да изградят бъдещата си рали бегачка като в същото време тя е максимално близка до шосейните wrx модели, за да се продават както досегашните- заради рекламата от ралитата
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Принципно идеята за нов двигател е добра , че стария 2.0 вече е на 20 години , а 2.5 се видя , че не става . Ама това с отделянето е пълна тъпотия !
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Zalko mnogo zalko 6te pravqt pensionerski koli kato nqkoi drugi marki
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    sv ( преди 13 години )
    Имам чувството че начело на Субару е застанал типичния безхаберен Бг началник връзкар.Никой друг не може да съсипе нещо такова с лека ръка.
  • #1
    25 rate up comment 5 rate down comment
    night_pz ( преди 13 години )
    Голяма грешка! До сега нормалните версии на IMPREZA вървяха главно заради успехите не STI и WRX, както и WRC версията. Те 100% са си проучили пазара и са решили, че така ще е по добре,но на мен ми изглежда като самоубийство - първо грозна импреза хечбек, сега пък отделят STI от бранда...