IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още за MG5

Новият MG 5 е в сегмента на ниската средна класа, където са модели като Ford Focus и Renault Megane.

Още за MG5
Още преди края на тази година колата ще се продава в Китай, а от 2013 и в Европа, първо естествено във Великобритания. MG 5 ще бъде позиционирана в моделния ред на марката под малко по-големия MG6, чиито продажби вече започнаха в Обединеното кралство.
 
 
Всичко в дизайна на MG5 е насочено към задоволяване на европейския вкус. Серийната версия на концепцията показана в Шанхай преди дни е с кодовото обозначение AP12. Колата ще се сглобява на модифицираната платформа използвана при Roewe 350.
 
 
Първоначално MG5 ще се предлага с бензиновите двигатели NSE с обем 1.3 и 1.8 литра. През 2014 година моделът ще получи ново поколение бензинови двигатели, които китайската фирма SAIC сега разработва съвместно с General Motors. Серията двигатели SGE ще включва версии с обем 1.0, 1.2, 1.4 и 1.5 литра, всичките с турбина, като мощността ще бъде между 115 и 162 к.с.
 
 
При MG5 най-вероятно ще видим версиите с обем 1.2 и 1.4 литра. От същата година ще бъде пусната и дизелова версия с обем 1.9 литра. Директорът по дизайна на MG и Roewe, Томи Уйлямс- Кени (Tony Williams-Kenny) заяви, че MG ще се презентира в Европа като автомобил за млади потребители, „като ще бъде глобална марка със силно британско влияние”.
 
 
Окачването на MG 5 отпред е тип MacPherson, а отзад е торсионно, като е технически опростена версия на окачването от MG 6. Все още не е ясно дали MG 5 ще се произвежда в завода в Longbridge, Англия, но това е доста вероятно.
 
 
Появата на MG5 заедно с MG6 и MG3, има всички шансове да върне популярността на марката на редица европейски пазари.
 
0 от 500