Целта трябва да се постигне още след три години, през 2014 година, когато плановете са по света Jeep да продава годишно по 800 000 автомобила. За сравнение през миналата година са били продадени около 420 000 броя с марката на Jeep.

В Европа фирмата планира да пусне няколко нови модела, както и повече версии с дизелови двигатели. Наред с това от Jeep планират да увеличат дилърските си центрове на Стария континент от сегашните 450 на около 650, като това ще стане като част от процеса на интегриране с Fiat.
Доскоро Jeep имаше имидж на чисто американска марка. Целите сега са да се предлагат повече модели и двигатели по вкуса на европейците. Първоначално това започна да става, като на моделите Grand Cherokee и Wrangler се монтират дизелови двигатели от VM Motori.

Скоро обаче, фирмата ще представи и три нови компактни модела, насочени изцяло към европейските купувачи. Първо, Jeep ще замени поостарелия Cherokee (в Северна Америка известен като Jeep Liberty) с нов, при който няма да се набляга толкова силно на off road качества.
За сметка на това, колата ще предлага версия само с предно предаване (разбира се и такава 4х4), ще има четирицилиндров двигател с обем 2.4 литра и мощност 170 к.с. от Fiat и няма да прилича на нито един от предходните модели Cherokee. Ще има и доста по-висока ефективност. От Jeep планират да пуснат този модел първо на пазара в САЩ, а след това да го експортират и за Европа.

Скоро след това ще спре производството на сега актуалните версии на Compass и Patriot. На тяхно място ще се появят два нови модела, които обаче ще използват същата архитектура. По това време в САЩ и Европа ще се появи и SUV модела на Alfa Romeo.
Интересно е, че версиите на двата нови модела на Jeep, предназначени за европейския пазар, ще бъдат сглобявани в завода Mirafiori в Италия, заедно с „роднината” от Alfa Romeo.
През 2014 от Jeep планират да правят и нов, малък Wrangler, който ще се сглобява в Толука, Мексико. За този модел се знае все още малко, но малките му размери говорят, че повече се разчита на европейските пазари, отколкото на американските.
Междувременно, сега актуалния Wrangler, получи за европейските пазари четирицилиндров дизел от VM Motori с обем 2.8 литра и системата start/stop.


1