IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mugen CR-Z - 200+ к.с.

Японското хибридно возило получи система за принудително пълнене.

Mugen CR-Z - 200+ к.с.

Mugen версията на Honda CR-Z генерира над 200 к.с., съобщават от японската компания. Това е постигнато, чрез доработка на 1.5-литровия i-VTEC двигател, който е получил система за принудително пълнене. Електрическата система не е подлагана на оптимизация.

Промените дават на колата над 50% повече сила, в сравнение със серийната версия, коментират от Mugen. Увеличени са мощността и максималния въртящ момент, съответно до над 200 к.с. и над 245 Нм. (125 к.с. и 224 Нм при серийната версия).

Доработчиците на Honda са използвали тяхно ECU (електронно управление на агрегата) - Mugen iCF, което синхронизира работата на бензиновия и електрическия двигател, давайки на возилото плавно, но мощно ускорение още от 0 км/час, твърди официалната информация.

Тунинговането е продължило с олекотяване на купето и разширяване на предната и задната следа на колата.  Монтирани са 17-инчови ковани джанти Mugen GP, адаптивно окачване с 5 различни настройки и аеродинамичен бодикит.

Има и лоша новина. Автомобилът е прототип, произведен в един единствен брой, като за сега японците не предвиждат серийно производство...


*Екстериорните кадри са от автомобилното изложение в Лас Вегас през 2010 година.

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей го и тоя ***!!!Мотора на смарт е със турбина бе,кец!
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    vasil ( преди 14 години )
    smart-mercedes imat 0.7 litra 105 konq na smart dobre li e a???? i to ot predi pove4e ot 10 godini!!
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    турбо моторите нажизат в на1алото на 60-те а турбото е изобретено през 1905 навлизат в производство през 20-те години от тогавашните дизелови кораби на1алото на 60те навлиза в автомобилостроенето от general motorsпърво научета разликите м/у турбо компресордемекturbochargersuperchargerвие тия коне ги немате за нищоа разликата м/у конска сила като еденица за мошности въртящ момент като еденица за мощшност също разлика правите ли ???
  • #5
    18 rate up comment 1 rate down comment
    mugen ( преди 14 години )
    Двигателите са били 8-цилиндров, 1,5-литров, двигател с въздушен компресор и с мощност около 370 конски сили. Турбо двигателите влизат през 1977. Така, че тия 1500 коня няма как да ги изкарат при положение, че дори и в момента това е доста трудно. Както беше трудно 12 години някой да подобри рекорда на S2000 който беше 120 коня на литър или 2000 куб. см и 240 коня с мотор F20C
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до sinbad0 ( преди 14 години )
    Тъпан,тогава са били със турбо,така добре ли е,А!
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Toni ( преди 14 години )
    s 1500 k.c. e bila baba ti `70-te godini;)
  • #2
    8 rate up comment 10 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Седемдесетте години Фомула 1 са били с 1500куб. мотор и 1500к.с........добре ли е,а?
  • #1
    39 rate up comment 2 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    1500cc/200 коня- добре ли е,а?