Mugen версията на Honda CR-Z генерира над 200 к.с., съобщават от японската компания. Това е постигнато, чрез доработка на 1.5-литровия i-VTEC двигател, който е получил система за принудително пълнене. Електрическата система не е подлагана на оптимизация.

Промените дават на колата над 50% повече сила, в сравнение със серийната версия, коментират от Mugen. Увеличени са мощността и максималния въртящ момент, съответно до над 200 к.с. и над 245 Нм. (125 к.с. и 224 Нм при серийната версия).

Доработчиците на Honda са използвали тяхно ECU (електронно управление на агрегата) - Mugen iCF, което синхронизира работата на бензиновия и електрическия двигател, давайки на возилото плавно, но мощно ускорение още от 0 км/час, твърди официалната информация.
Тунинговането е продължило с олекотяване на купето и разширяване на предната и задната следа на колата. Монтирани са 17-инчови ковани джанти Mugen GP, адаптивно окачване с 5 различни настройки и аеродинамичен бодикит.
Има и лоша новина. Автомобилът е прототип, произведен в един единствен брой, като за сега японците не предвиждат серийно производство...

*Екстериорните кадри са от автомобилното изложение в Лас Вегас през 2010 година.


0