IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Suzuki с две концепции на Kizashi в Ню Йорк

Малко странно, но досега Suzuki е от малкото производители, които все още нямат хибриден модел.

Suzuki с две концепции на Kizashi в Ню Йорк
Скоро това ще се промени, като ще се появи хибридна версия на седана Kizashi. Това става ясно от прототипа който ще бъде представен в края на тази седмица на автомобилния салон в Ню Йорк.
 
 
Моделът е наречен Kizashi EcoCharge Concept и е с двулитров редови бензинов двигател с мощност 144 к.с. Той работи в комбинация с електромотор/генератор с течно охлаждане и мощност 15 kW, както и литиево-йонни акумулатори с въздушно охлаждане.
 
 
Kizashi EcoCharge Concept има редица технологии допринасящи за ниското потребление на гориво.
 
 
Макар от Suzuki да не са публикували конкретни данни, от фирмата съобщават, че Kizashi EcoCharge има с 25% по-нисък разход на гориво от стандартния модел.
 
 
Наред с Kizashi Eco Charge Concep, в Ню Йорк Suzuki ще представи и една спортна версия на седана, наречена Kizashi Apex Concept. Докато EcoCharge е модел с изключително ниско потребление на гориво, спортният Apex залага на динамиката.
 
 
Kizashi Apex Concept е с бензинов турбодвигател с обем 2.4 литра. Според съобщението на Suzuki, тази версия на Kizashi може да е с мощност между 275 и 300 к.с.
 
 
Промените в двигателя се допълват с промени във външния вид, включващи LED светлини, 19 цолови джанти, гуми Yokohama S.Drive 245/35-R19.
 
 
Интериорът на спортната версия също е претърпял промени в сравнение със стандартната версия.
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ТАЗИ КОЛА ПОЧВА ДА СТАВА ДОСАДНА!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Кефи ме трябва да видя и интериора как е *** яко ми изглежда
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Най,най,най,абе много най имат тези вагини бе.А за качеството и надежността нещо да кажеш!Да знам и там са най,но най-зле.По-зле са само френските и талянски кошници.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_12801.htmlestestvenno i nai populqrniq avtomobil v evropa pochertavam v evropa ne v BG e VW vtori ford treti pak VWsmao tuka v BG ste naigolemitegazari li kakvi ste mai kompleksari da se mislite zapoveche ot evropeicite li akkvo
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    kadeto se e namesil VW firmata koqto sa zakupili uvelichava pazarniq si dql s mnogo procentikoi navremeto beshe chuval za skoda povecheto ot vas puberi dori ne sa vijdali starite modelia sega e nomer 1 v angliq ili koga pak bugati e bila tolkova populqrna kolkoto segaili pak bentli koqto beshe zaedno s rols rois a sega rols-a s racete na bmw kade e i kade e bentli
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    nikakvo suzuki nee tvapalno kopie na vw koito e vijdal modela na ve de ako ne e da si gi sravni na snimka firmite seobedinqvat ne samo da pechelqt dividenti kakto se izrazi nqkoi neuka da si vzaimstvat tehnologiite
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    7 ( преди 14 години )
    Някъв *** изпаднал в размисли и страсти ала Вучков. Сузуки дръпнали назад ха ха Сузуки не само че не са назад ами са увеличили продажбите си за последната година и са в 10 на производителите в света.. Тва ако е назад . Ама верно много *** народ пише тука.
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха ха ***. ФВ нямат нищо общо с Сузуки освен че дърпат пари от печалбата им под формата на дивиденти, ФВ държи 20% от Акциите на Сузуки, за в бъдеще ще имат и общи проекти, но за сега нямат общ модел. Толкова по-въпроса за ФВ-Сузуки, Между другото Сузуки много добре са си направили сметката дали ще спечелят от това сътрудничество, не си мъчи главата с толкова сложни работи като бизнеса, това не е като да хвърляш просо на кокошките и да чакаш от майка си 2лв. за да слезеш до града.
  • #2
    11 rate up comment 3 rate down comment
    !!!!! ( преди 14 години )
    Как няма да дръпнат назад като VW се намесиха при тях, до каквото се докосне ЭУ го съсипва, това е поредното доказателство!
  • #1
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според мен доста недоотценена марка.Правят доста надеждни и икономични автомобили и мотори.Последните години обаче доста дръпнаха назад ми се струва.Дано се стабилизират.Модела Казаши доста ми допада,но цената му е висока мисля.Да видим сега с новите въведения какво ще направят.Данните. за турбо-мотора 2,4 звучат доста интригуващо.