Промените засягат освен бензиновите версии, също и дизеловия вариант, хибридните версии и модификацията Cayenne Turbo.
При най-бързият Cayenne с турбодвигател V8 ще може вече да се избира по-мощен вариант на двигателя, като от стандартните 500, максималната мощност ще достигне 540 к.с. Ще се увеличи и максималният въртящ момент от сегашните 700 на 750 Nm.

Това ще позволи времето за ускорение от място до 100 км/час да се намали с 0.1 секунди до 4.6 секунди.
Промените са постигнати, като двигателят вече е с две нови турбини и има модернизирано електронно управление (ECU). Като екстра при този вариант на Cayenne ще може да се избират керамични спирачни дискове с размер 420 мм отпред, както и леги джанти с размер 20 цола.
При дизеловият Cayenne двигателят ще бъде обновен изцяло, като мощността му ще достигне 245 к.с. (с пет повече от сегашната версия). Новата версия ще ускорява от място до 100 км/час с 0.2 секунди по-бързо (за 7.6 секунди) и ще има по-нисък разход. Новият двигател има с 20 кг. по-ниско тегло от досегашния.
Хибридният вариант на Porsche Cayenne ще бъде с ново електронно управление на системата и вече ще може да се задвижва само от електроенергия дори и със студен двигател. Досега за да се задейства движението само на електроенергия, трябваше конвенционалният двигател с вътрешно горене да се загрее до „работна температура”.
Всички модернизирани версии на Porsche Cayenne ще се появят на пазара в Европа от юни, но цените все още не са съобщени официално.


0