IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще има Chevrolet Volt Кросоувър

Марката регистрира името Crossvolt.

Ще има Chevrolet Volt Кросоувър

Електрическият автомобил с удължен пробег - Chevrolet Volt ще има и кросоувър версия. Возилото ще заеме името Crossvolt и вероятно ще бъде базирано на концепцията Volt MPV5, която видяхме в Пекин преди около година (на снимките).

Очакванията са задвижващата система на Crossvolt да бъде аналогична с тази на Volt, а размерите близки до тези на новия Orlando.

Това означава, че Crossvolt ще разчита на електродвигател и литиево-йонни акумулатори, подпомагани от бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 150 к.с., който работи само, за да зарежда батериите по време на движение. С негова помощ семейното возило ще може да измине с едно зареждане над 500 км.

Заедно с името Crossvolt, Chevrolet регистрира още две търговски марки - Chevrolet Amp и Chevrolet Strobe, за които се предполага, че също ще се присъединят към екологичното семейство на Volt.

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Действително е висока цената, не са изкуствени раздувки. Имам преки наблюдения над някои компоненти и съм обсъждал въпроса с предстваител на една фирма, която в момента прави разработки в тази сфера. Но нататък ще паднат :)
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 14 години )
    Друг е въпросът, че цената на тези хибриди е силно раздута. Батериите били много скъпи, електродвигателите...ала-бала.Очаквам поевтиняване едва когато всички големи производители пуснат по 1-2 такива модела. Струва ми се, че това ще стане най-рано след 5-6 години.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Прав си, че така се настройват. Аз принципно от години насам подкрепям хибридите в серия, но не знам защо чак сега се пуска такъв в продажба. Още по-интересно ще е, когато се появи нешо подобно, но с дизелов двигател. Все пак при дизела термалната ефективност е десетина процента по-висока.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 14 години )
    И все пак такъв тип автомобили имат едно огромно предимство пред останалите: При работа на ДВГ като генератор КПД-то е по-високо; съотв. консумацията - по-ниска, тъй като двигателят е настроен да работи при оптиалните обороти, които се поддържат константно. Я си представете такъв тип автомобил със заводска газова уредба!Нищо не пречи на производителите да вкарат такива коли в моделния си ред, дори трябваше да се случи още преди десетилетие, но...
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Иначе тия 500 км би трябвало да са със заредени батерии и пълен резервоар (само на батерии има пробег
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Бензиновият двигател работи основно, за да зарежда батериите. Т.е. Volt е хибрит в серия, а не електромобил като какъвто го рекламират. Има обаче една подробност и тя, е че понякога може да работи и като паралелен хибрит - ДВГ посредством съединител се вкючва пряко към задвижване на колелата. За момента е малко мъглива информацията, защото GM пускат грешна информация, за да се правят на интересни.
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Dimitrof ( преди 14 години )
    Добре, явно много бавно схващам, така че да попитам "бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 150 к.с., който работи само, за да зарежда батериите по време на движение. С негова помощ семейното возило ще може да измине с едно зареждане над 500 км", как да се разбира това?1 зареждане с бензин, 1 зареждане на батериите, или пълни батерии + пълен резервоар?Може да измине над 500км, е ок може , но как , нереално малко ми се струват ако се изминават на батерии + ДВГИ какъв е реално пробега ?