През същият месец продажбите на нови автомобили в Испания, Великобритания и Италия спадат. Главните европейски пазари все още не могат да усетят започналото икономическо възстановяване, главно поради последиците от прекратените държавни програми за стимулиране на продажбите на нови автомобили.

На най-големият европейски автомобилен пазар, този в Германия, през март са продадени 327 921 автомобили, което е с 11.4% повече от март 2010. За цялото първо тримесечие на тази година, продажбите на нови автомобили в Германия са се повишили с 13.9% и са достигнали 763 403 регистрирани нови автомобили, съобщава Федералната агенция за автомобилен транспорт.
От своя страна, шефът на европейската секция на независимата институция J.D. Power Automotive Forecasting, Джонатан Поскит (Jonathon Poskitt), заявява пред News Europe, че „купувачите си възвръщат доверието към автомобилната индустрия на Германия и в някои други страни от Стария континент”.
Продажбите във Франция се повишават до 257 873 през март, което е ръст от 6.1% спрямо март 2010. Във Франция обаче, през март все още се чувства ефектът на завършилата през декември миналата година правителствена програма за стимулиране покупките на нов автомобили, защото хората използвали тази програма имаха възможност да регистрират автомобилите си до 31 март 2011.
Според прогнози на експерти, френският пазар на нови автомобили през тази година ще се свие с около 8%.


3