Той каза, че Chrysler Group LLC ще губи повече от 10 000 долара при всеки продаден в САЩ електрически Fiat 500. И това е така, въпреки факта, че цената на дребно на електромобила е три пъти по-висока от цената на стандартния бензинов автомобил.
Маркионе заключи, че в производството на електромобили „няма никаква икономическа логика”. Въпреки това, Chrysler ще пусне и своя версия на мини електромобила в САЩ още през 2012 година. Така марката ще отговори на натиска който се увеличава, за по-ниски средни емисии от флотилията на Chrysler.
Според Маркионе, Fiat ще губи приблизително същата сума при всеки продаден електромобил 500 в Европа (през 2013 г).
Сега Fiat притежава 25% от Chrysler, като американската марка има лиценз за производство на електромобил на базата на 500. В САЩ Fiat 500 с бензинов двигател струва 15 500 долара, според изчисленията на Маркионе, електрическата версия на модела ще има цена над 45 000 долара.
Когато беше показана концепция на електромобила през миналата година, Маркионе казваше, че серийната версия ще има цена от около 32 000 долара, като комплектът акумулатори бил „виновен” за половината от тази цена.
Какво се е променило сега, за да се съобщава за цена „три пъти по-висока от тази на бензиновата версия”, не става ясно.