Става въпрос за административното му преструктуриране, при което да се създаде нова холдингова компания, която ще постави двете марки под единно ръководство.

В интервю за японския бизнес ежедневник Nikkei, Карлос Гон заявява, че това ще се случи до 2 или три години.
Според него, „трябва да се отчетат интересите и на акционерите в двете компании, като акциите и на двете фирми ще продължат да бъдат продавани отделно на борсите”.
По този въпрос трябва да вземе решение и френското правителство, което притежава 15% от собствеността на Renault.
Според информацията в Nikkei, в новия холдинг ще влезе и руският АвтоВАЗ, където (засега) Renault държи 25% от собствеността, както и румънската Dacia и регистрираната в Южна Корея Renault Samsung Motors.
Според информацията в Nikkei, през миналата година Nissan има рекордните продажби от 4 080 000 автомобила по света. За първи път в Кита са били продадени над 1 милион автомобила от японската марка, като така са изпреварени продажбите в Япония и САЩ. Ключови пазари за Nissan са също и Русия, Бразилия и Индия.
Включването под едно единно ръководство на всички марки влизащи в алианса Renault Nissan, ще намали разходите при административните и управленски дейности и при формирането на дилърската мрежа.


0