Преди време този автомобил беше изработен в един единствен екземпляр по поръчка на колекциониращият автомобили Alfa Romeo немски бизнесмен Мартин Кап.

През миналата година този автомобил участва на конкурса за дизайн Concorso d’Eleganza Villa d’Este.
Според изданието Auto Bild, серийният Zagato ще се отличава от версията за Кап. Колата ще бъде по-дълга и по-широка (но с колко, не се уточнява).
Знае се обаче, че ще бъде с 600 кг. по-тежка, като собственото й тегло ще достигне 1450 кг. Другата голяма промяна при серийната версия е, че тя ще изостави платформата от Alfa Romeo 8C Competizione (използвана при колата на Кап), и ще бъде сглобявана на платформата на Dodge Viper.
Дори и двигателят няма да бъде същият и вместо 4.2 литра с 8 цилиндъра от Maserati с мощност 420 к.с., на серийната версия ще се монтира V10 с обем 8.4 литра и мощност 612 к.с. Очаква се двигателят да бъде монтиран по средата на шасито, а предаването да е към задните колела.
Серийната версия на автомобила ще смени и името си, от TZ3 Corsa на TZ3 Stradale. Първите собственици ще получат своите автомобили в началото на следващата година. Официалната премиера на TZ3 Stradale ще бъде през август на конкурса за красота в Pebble Beach, Concours d’Elegance в Калифорния.


0