Venga EV сега се тества в Южна Корея, но вече са произведени около 250 прототипа. За следващата година се планира да бъдат произведени 2000 електромобила Venga, но още не се знае къде, дали в Ношовице, Чехия, където се сглобява конвенционалния модел или в Корея. Междувременно стана ясно, че производството на конвенционалната Venga ще се премести от Ношовице в Чехия, в Жилина в Словакия, където корейската група има друг голям завод.

За сметка на това, в Ношовице ще се прави Hyundai ix35. Серийната Venga EV ще бъде с електродвигател с мощност 60 kW, и максимален въртящ момент 280 Nm. Максималната скорост на Venga EV ще бъде ограничена до 140 км/час.

Сега Kia rпродава хибридна версия на седана Optima, при която влизат бензинов двигател с обем 2.4 литра от семейство Theta II и електромотор с мощност 30 kW и максимален въртящ момент 205 Nm. Общата мощност на хибридната версия на Optima е 152 kW, a максималният въртящ момент е 265 Nm.

В Европа Kia Venga се продава от 2010 година, като се предлага с два бензинови и три дизелови двигателя. Базисен е 1.4 CVVT с мощност 66 kW, следва 1.6 CVVT (92 kW). Турбодизеловите агрегати включват 1.4 CRDi с мощност 55kW и 66kW, а 1,6 CRDi е с мощност 94 kW.


1