Според изчисляваният всяка година Customer Service Index, задоволството от дилърските и сервизни служби на Lexus е най-голямо, като това извежда марката на първо място по този показател за втора поредна година.
_Sports_Luxury_wagon_01.jpg)
В последното изследване на задоволеността от сервизните и дилърски услуги на автомобилните марки в САЩ, от J.D. Power разделят изследването на две части – за „премиум” сегмента и за по-масовите автомобили.
J.D. Power анализира дилърските и сервизни услуги на 12 луксозни марки. На първо място е Lexus, втори е Jaguar, а трети Cadillac. На четвърто място тази година се изкачва луксозното подразделение на Honda Motor Co., Acura.
При така наречените по-масови автомобили, на първо място е Mini, като фирмата натрупва най-много точки сред анализирани 21 марки. През миналата година сервизните услуги на Mini са били на пето място. Сега се отчита сериозното им подобряване, което е позволило на фирмата да се изкачи до номер едно в сферата на сервизните и дилърски услуги.
От J.D. Power са анализирали услугите оказвани от автомобилните фирми докато колата е в гаранция.


1