Серийната версия ще бъде предназначена за пазара в Европа, където ще замени Nano. Както е известно, досега се разработваше модификация на Nano само за Европа, но очевидно индийската фирма се е отказала от този вариант и е решила да пусне тук изцяло нов автомобил.
Компактният модел Pixel е с три врати и ще бъде с 250 мм по-къс от Nano. Дължината му ще бъде около 3000 мм, а собственото тегло 750 кг.
Според шефът на индийската фирма, Ратан Тата, на по-късен етап ще се пусне и версия с пет врати, която ще се прави на платформата на Nano, но тя ще бъде модернизирана за да се повиши управляемостта и да се намали шума.
Представената в Женева концепция Tata Pixel беше с трицилиндров дизелов двигател с обем 1.2 литра и мощност 60 к.с., който е комбиниран със системата „старт-стоп" и гуми с понижено триене. От индийската фирма дават среден разход на гориво от 3.4 литра на 100 км, а равнището на вредни емисии СО2 няма да превишава 89 г/км.
Наред с това концепцията има задни колела, които могат да се въртят в различна посока, което ще помага за паркиране на ограничено пространство. За съжаление обаче, при серийния модел тази система няма да се предлага, за да не се повишава цената.
Серийната Tata Pixel ще се появи в Европа от следващата година.


2