Това не е учудващо, защото в сериите TC2000 там, се състезават и версии седан на Ford Focus, Hondа Civic, Chevrolet (Opel) Astra и др. Хечбекът не е популярен в Аржентина.
.jpg)
През последните два сезона Renault се състезаваше в тези серии с двулитров Mégane (естествено с четири врати). Тази година обаче иска да изненада с нов състезателен автомобил, този път на базата на Fluence.
Един европеец трудно може де си представи състезателна версия на семеен седан. Веднага обаче трябва да кажем, че състезателната версия няма почти нищо общо със серийната.
.jpg)
Макар двигателят да е останал напречно разположен отпред, двулитровият редови агрегат с четири цилиндъра има мощност 300 к.с. (221 kW). При това, забележете, без турбина. Скоростната кутия е с 6 степени Xtrac. Максималната скорост на този автомобил достига 275 км/час. Състезателният Fluence обаче е с предаване на движението към задните колела.

Окачването разбираемо също няма нищо общо с това на серийния Renault Fluence. Амортисьорите са от Penske и могат да се регулират в три степени, спирачките са от Brembо. Летите джанти са с размер 18 цола а гумите са от Pirelli P-Zero. Да обясняваме за новите спойлери и отвори за охлаждане по каросерията при един състезателен автомобил няма смисъл, те се подразбират.

Остава да видим дали новата състезателна кола на Renault ще има успех при аржентинските серии от Turismo Competición 2000.


2