IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Европа Volt ще бъде два пъти по-скъп от САЩ

General Motors съобщи, че продажбите на хибридният Chevrolet Volt в Европа ще започнат през ноември.

В Европа Volt ще бъде два пъти по-скъп от САЩ
Първата страна в която ще се продава модела е Германия, а цената на колата ще бъде 41 950 евро. (това е около 56 000 долара). Тази цена е близо два пъти по-висока от цената на която хибридният автомобил се продава в САЩ, където започва от 32 500 долара.
 
 
Както е известно, хибридният Chevrolet Volt е със система в която влизат електромотор с мощност 150 к.с., литиево-йонни акумулатори и бензинов двигател с обем 1.4 литра, който се използва само за зареждане на акумулаторите.
 
Само с помощта на електроенергията колата може да изминава с едно зареждане 64 км. Когато се включи и бензиновия двигател, с един резервоар могат да се изминат 500 км. Пълното зареждане на акумулаторите от стандартната електрическа мрежа трае от 8 до 10 часа.
 
Продажбите на Volt в САЩ стартираха от края на миналата година, като базовата цена на хибрида е около 40 000 долара, но правителството субсидира всеки купувач с 7 500 долара, така че крайната цена е от споменатите 32 500 долара.
 
Междувременно стана ясна и цената на която в Европа ще се продава „близнака” на Volt - Opel Ampera. Цената на модела на Opel ще започва в Европа от 42 900 евро.
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    играч ( преди 13 години )
    http://bgsviat.narod.ru/ Вместо да спорите,вижте нещо интересно......
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: DE ( преди 13 години )
    То и ти си гениален,ама аре да не те хваля много...Та за кви коне и кви 5 лв. ни говориш?Тук става на въпрос,че автомобила е много скъп.Нереално висока цена.Сега почна ли да вдяваш.Никой не е против електрическите автомобили.Дори напротив,сигурен съм,че ако са с по-нормални цени повечето хора ще ги предпочетат,но в момента за да си купиш такава е чиста набутвация.Освен това в ЕС не отпущат субсидия при закупуването на подобен автомобил,а уж са за екологията и ми измислят ЕВРО 1,2,3,4,5,6 и.н
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Обективен ( преди 13 години )
    До едо: Ами при дизелите има старт/стоп система за светофари и задръствания и там разхода е = 0! Като се има предвид и това, че цената на дизелова кола с подобни показатели е поне 25-30000лв ПО-НИСКА, направи си сметката кога ще ги избиеш тези пари...
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Коментар за цената ( преди 13 години )
    Съюз на Съветските Европейски Републики...
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до едо ( преди 13 години )
    "Арабите ако ще 8 лева да го дигнат - човека си кара на ток и му струва стотинки..."ако електрокарите станат масовицената на "ТОК"-а ще фръкне до небето
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Te ,niakoi o6te sa na kone.
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    DE ( преди 13 години )
    Добре е, че останалият свят не споделя "генианите" мнения на някой от научните капацитета, които са се изказали до момента. Те и на времето са се смели на първите коли и са яхали коня след това, но това не е спряло развитието...и вие няма да го спрете :Р
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бо ( преди 13 години )
    Ама как можах да се объркам, че тука ще е по-евтина?! Някой може ли да ми обясни? Не че ще мога да си я купя де - даже и да беше два пъти по-евтина!
  • #12
    26 rate up comment 3 rate down comment
    едо ( преди 13 години )
    Никой не обърна внимание, че това нещо минава почти 70 километра само на ТОК. Т.е. за всекидневна употреба - до работата, магазина и из града, харчене на бензин = 0!!!Арабите ако ще 8 лева да го дигнат - човека си кара на ток и му струва стотинки и плаща бензин само като ходи из страната.Ай да видим как се сравнява това с един дизел дето като увисне в Софйиските задръствания и 10 л / 100 не му мърдат.
  • #11
    9 rate up comment 9 rate down comment
    boby ( преди 13 години )
    Аз и така нямах намерение да си купувам тоз куц кон, а сега пък съвсем. 100 пъти по-добре да си вземеш един нов дизел 150 коня, хем по-евтино ще ти излезе, хем и емисиите има са доволно ниски вече, абе откъдето и да го погледнеш - ел колите като Волт са още далеч от масовото потребител и поне още 10 години ще е така ако не измислят нещо да им смъкнат цените и да им направят зареждането по-бързо.