IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford показа новия B-MAX

Ford показа готовият за серийно производство нов модел, компактния мини ван B-Max.

Ford показа новия B-MAX
Световната премиер на този автомобил е днес при откриването на автомобилния салон в Женева.
 
 
Новият Ford B-Max е сглобен на платформата на хечбека Ford Fiesta. Дължината на новият мини ван е 4060 мм, това е със 110 мм повече от дължината на Fiesta и с 320 мм по-малко от компактния ван С-Max.
 
 
Впечатлява липсата на централна колонка между двете врати, като задната е плъзгаща се. Според представител на Ford такава конфигурация позволява да се получи най-широкият отвор на вратите при този клас – цели 1500 мм.
 
 
Задните седалки се делят в пропорция 60/40. Ако се сгънат и се свали облегалката на предната седалка до водача, вколата може да се транспортира багаж с дължина 2350 мм.
 
 
Серийният Ford B-Max е първия модел в производството, на който американската фирма ще монтира новия бензинов турбодвигател EcoBoost, с обем 1 литър. Засега не е известно какви характеристики има този агрегат.
 
 
Съгласно появила се по-рано неофициална информация, той ще се предлага в две версии на мощност – 89 и 108 к.с. Равнището на вредните емисии СО2 няма да бъде повече от 100 мм на км.
 
Вече се знае, че Ford B-Max ще се сглобява в Румъния, а на европейските пазари ще се появи в началото на 2012 г.
 
 
В Женева Ford ще покаже и новото поколение на пикапа Ranger с пакета Wildtrak, екологично чиста версия на С-Max, както и прототип на нова версия на Kuga и електрическа версия на лекотоварния Transit Connect.
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Focus III ( преди 14 години )
    Въпрос на вкус. Чак в 6 часа сутринта виждам тая новина. АМ, нещо не я получавам като RSS. Това нарочно ли е, за да има много коментари за Ауди и Хюндай, а много малко за Форд? разбрах, че сте сърдити на Форд или Мото Пфое, както Ауто Билд е сърдит на Фиат незнайно защо. По темата бих казал още, че ще чакаме да го видим на живо. И новият Фокус не изглеждаше добре на първите снимки или по-точно бяхме шокирани от американското в него, обаче след това си заприлича на нормален автомобиl. Надявам се и тая Фиеста, пардон, B-Max, да изглежда добре. Вратите къртят. Мерива ги разтваря на обратно, Форд просто им показват, как трябва да изглеждат нещата. Показва им го и с двигателите. Опел изостанаха не едно, а две поколения назад, що се отнася до задвижването. Фолксваген умуват, колко евтини пластмаси да има в Шкода, вместо яко да се захванат с конструирането на конглокентни автомобили. Затова и печалбата им ще е толкова малка, спрямо производството им. Алфистите ще има да мечтаят Фолксваген да ги купят. Е как да ги купят, като WV продават без печалба колите си в щатите, само и само да спечелят пазар? Иначе, аз си заплюх тоя автомобил , още преди близо две години, когато се появи информация за него. Реално това е автомобилът, който бих си закупил в близко бъдеще. Браво на Форд за прекрасните автомобили, които правят напоследък!
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    За пореден път се убеждавам,че под определен размер и най-добрия дизайн разваля пропорциите си.За разлика от останалите Max-ове,които са супер,тук вече обемите са несъразмерни и не изглежда добре.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами то българите освен да разбираме от всичко и да плюем другите май друго не можем /за голямо съжаление/
  • #7
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Shefa ( преди 14 години )
    Mnogo hubav i mnogo sporten
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    $ ( преди 14 години )
    Rumancite proizvejdat i tova, nie pluem po forumite....
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бо ( преди 14 години )
    Ще падне борба с Меривата!
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    dryver, теоритично когато се прамахва елемент от класическа конструкция, се подсилват околните такива, за да се компенсира липсата на въпросният елемент. При кабриолетите се подсилва конструкцията/рамката на предното стъкло.Това поне на теория... :)
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    dryver ( преди 14 години )
    да не се налага да минаваш през таван, тези новите без колонки не ми вдъхват доверие, дано не съм прав и не минава никой през таван, за да не изляза прав.
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Сори, фенове на Форд, но на мен нищо в тая кола не ми харесва....
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мн е хубав.Форд вървят в добра посока.p.s. Честита баба Марта на екипа на аутомедия и на всички фенове на сайта.