IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще прави седан А3

Audi публикува първи скици на седан от семейство А3.

Audi ще прави седан А3
Концепцията ще има световна премиера в Женева на 1 март, като вече се знае, че колата изложена в Женева, ще бъде с турбодвигател с обем 2.5 литра, пет цилиндъра и мощност 408 к.с. 
 
 
Новият автомобил с четири врати показва как ще изглежда бъдещ четвърти вариант на третото поколение на А3, което ще видим през следващата година. В бъдещото поколение на А3 ще се правят и версиите хечбек с три врати, Sportback с пет врати и кабриолет с две врати.
 
 
Новата версия седан на А3 е обявена за идеологически наследник на популярния към края на миналия век Audi 80. Очаква се седанът на Audi в семейството на A3 да повиши продажбите на марката в САЩ, Русия и Китай, където седаните са предпочитани.
 
„Обсъдихме ситуацията много внимателно и стигнахме до заключение, че един малък седан позициониран под А4, има потенциалът значително да повиши продажбите ни на редица пазари”, заявява представител на Audi пред изданието Autocar.
 
 
Дизайнът на седана А3 носи редица от белезите на новите A8 и A6. Шестоъгълната радиаторна решетка, ъгловатите фарове и вътрешна LED секция. Вдигната задна част, относително тесни прозорци, наклонен назад капак на багажника, хоризонтални задни светлини, подобни на тези при А7, това са основните характеристики на дизайна на седана А3.
 
Дължината на автомобила е 4440 мм, това означава със 188 мм по-къс от Jetta и 260 мм по-къс от седана Audi A4. Бъдещата серийна версия ще запази тези размери.
 
Седанът на Audi А3 ще се прави на новата модулна платформа MQB на група Volkswagen.
0 от 500
  • #55
    1 rate up comment 2 rate down comment
    БМВ ( преди 14 години )
    http://***.google.bg/imgres?imgurl=http://***.carbodydesign.com/archive/2009/11/audi-a8-preview/_Audi-A8-design-sketch.jpg&imgrefurl=http://***.carbodydesign.com/archive/2009/11/audi-a8-preview/&usg=__4sJALh4AUtFi8QUDa6Bst6qDWwE=&h=266&w=355&sz=14&hl=bg&start=0&sig2=gmMwn6nPPWuI_uhaG8WO9w&zoom=1&tbnid=KaCEKXVB324GpM:&tbnh=133&tbnw=177&ei=k11iTcb-L4rqOfvmzNcN&prev=/images%3Fq%3Daudi%2Ba8%2Bdrawing%26hl%3Dbg%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DRZq%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1278%26bih%3D838%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Divns0%2C190&itbs=1&iact=rc&dur=427&oei=VF1iTbCnA8Xzsgad9OW4CA&page=1&ndsp=30&ved=1t:429,r:23,s:0&tx=36&ty=101&biw=1278&bih=838
  • #54
    2 rate up comment 3 rate down comment
    БМВ ( преди 14 години )
    Момчета, изглежда готино на скицата, ама вижте на линка долу как изглежда на А8 скицата. Истината е, че ще видим последната Джета или бъдещата Октавия, но със сигурност с много повече светлинки, лампички и диодчета.
  • #53
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не само воланите им се изтриват рекордно бързо на аудитата,и седалките,където се търкаш като сядаш.Такива еднодневки са,думи нямам!
  • #52
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Кефи ме! Червеното ще върви с кравешките ***. Но искам по-голямо разстояние под калниците да не се пълни бързо с кал. След 10 години хващам автобуса за София и си я купувам от Горубляне. И без това 80-тката вече се разработи, започна да гори под 10/100 на дълъг път, зимата дори не прегрява, лятото на отворени прозорци се кара на почивки за да охлажда през парното. Има още много хляб в нея, пък и сега
  • #51
    7 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Като казваш продажбите в Европа, кажи и в света! Ауди са трети от трите немски премиум марки - преки конглокенти. И е хубаво като има такива статистики да се вадят колите на Ауди, които са 1:1 ФВ/Шкода/Сеат! Кой друг си позволява това? Нито БВМ, нито Мерцедес. Моделите им са уникални. Може някой да ползва стара тяхна платформа, но никога не са вземали някоя еднодневна сапунерка за да я направят премиум автомобил с предно предаване , а където не достига - хайде още два диференциала и 2 полуоски.
  • #50
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ---- ( преди 14 години )
    Некой си - не закачай нисанаджиите!Като искаш аналогия ето ти я: Примера П10 - Ауди 80, А6 - Максима и М, Кю 5 - Ех, А4 - Г - седан и купе, ТТ - 370 Зет.Има и още, ама ми омръзна!И да знаеш в сравнение с П10 Ауди 80 е пълен дарак, ама от всякъде - опит.И не слагай Ауди там дето не му е мястото - при Ролса!
  • #49
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Изтъркан волан на А6? може след 200 хиляди километра и собственик накичен с пръстени, но няма проблем за 100лв. ще ти сменят кожата на волана при всеки тапицер. Ходи обаче да сменяш табло. Хилядарка не ти мърда, плюс още 100лв. труд.
  • #48
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди нямали продажби! Ти тамън ли си? Ауди е с по-големи продажби в Европа от БМВ и Мерцедес. 650,000 бройки за 2010г. Повече от Хюндай и Киа взети заедно. Въпреки че корейските са много по-евтини. Качеството и дизайна са много важни за Европейците, които предпочитат да дават повече пари за по-качествени стоки. Световна е максимата, не съм достатъчно богат, за да купувам евтини неща. А за това А3 мога да кажа, че изглежда 100 пъти по-привлекателно от 1-ва и 3-та сериа на БМВ.
  • #47
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз опел с излючено табло не съм виждал,но четири годишно ауди с изтъркан ориганален кожен волан съм виждал.При това А6.
  • #46
    2 rate up comment 5 rate down comment
    let33 ( преди 14 години )
    купувайте си опели който кат напраят 5 години и таблото почва да им се лющи ей тва е евтиното