IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Rolls Royce става електрически

Rolls Royce ще покаже напълно електрически Phantom в Женева след десетина дни.

И Rolls Royce става електрически
Британската марка обяви, че концепцията ще послужи като тест за приложимостта на задвижван от електроенергия Rolls Royce в близко бъдеще.
 
 
„Ние създадохме първият електромобил в сегмента на супер луксозните автомобили”, казва шефът на марката Торстен Мюлер Йотвьос (Torsten Müller-Ötvös). Според него с този автомобил се търсят възможности за алтернативно задвижване на луксозната марка.
 
102EX или Phantom Experimental Electric (EE), ще направи световна обиколка през тази година, която ще даде възможност на ентусиастите на марката в Европа, Близкия изток, Азия и Северна Америка да се убедят сами в достойнствата на един електрически супер луксозен автомобил.
 
 
Според специалистите в Rolls Royce, 102EX запазва своята надеждност и комфорт и в същото време предлага доста добър преход с едно зареждане. За съжаление не се дават конкретни технически данни и данни за динамиката на автомобила. Очаква се това да стане по време на автомобилния салон в Женева.
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Ако параметрите на ускорение,доускорение,спиране,поведение на пътя,пробег,багажно отделение,простор в купето,останат на досегашните нива,за мен не би имало никакъв проблем ако колата е електрифицирана......щом дизела навлезе в луксозния сегмент,какво остава за AC/DC.....
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    АЗ-Р ( преди 14 години )
    Дълбоко се съмнявам, че точно Ролс Ройс ще си барнат лимузината както си му е реда и ще я оставят да движи само къде 100 км. - това предположение е несериозно.Не е изключено да ни покажат как се прави електромобил защото имат сериозен инженерен потенциал - Конкорд беше с двигатели на Ролс Ройс.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ае стига с ея водородни двигатели. такива има и всекя фирма може да направи - не е по трудно отколкото да направиш автомобил на метан. ако вземеш да ни светнеш как точно да се съхранява водорода - тогава пак говори за водород.истината е че скъпите хибридни технологии трябва да влезнат първо при скъпите коли. а не да ми правят РР само на батерии.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    istinata e ,4e haber niama6.acddca ti da ne si subaruidiota?
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    А ти нали се сещаш драги ми Blake, че ежедневните сапунерки нямат толкова екстри колкото ще има този варен на колела?И недай си боже собственика на варена реши да се възползва дори 50% от екстрите...не 160, ами 60 нз дали ще издържи...2рото което е..на човек който има пари да си позволи такъв тип "варел" не му пука дали ще дава 20 хиляди за гориво или 15 ...
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Blake ( преди 14 години )
    Наистина ли мислиш, че кола за стотици хиляди или милиони ще е с пробег 160 км?При масовите автомобили е проблем да сложиш по-големи батерии, щото колата ще стане непродаваема, ама в един луксозен автомобил батериите сигурно ще са 1% от цената...
  • #1
    11 rate up comment 6 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Истината е във водородните двигатели... вие представяте ли си с този ток какъв тъшак ще става...Някой добре платен бизнесмен се качва на "прекрасното си возило" и нещеш ли .. батериите които го задвижват издържали не повече от 100 км .. айде бе.. за държави като България 100 км са нещо ... ама на запад в града не може да излезнеш с тези си 100 км.. смешна работа..., а пък, ако шефчето случайно реши да използва всички екстри на ролс-а и за 100 км няма да му стигне тока... ще икономисват от радио.