IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lancia официално представи новия Ypsilon

Lancia показа стилното ново поколение на Ypsilon, който в САЩ и Великобритания ще се продава с марката на Chrysler.

Lancia официално представи новия Ypsilon
Новият Ypsilon има дължина от 3840 мм, като хечбекът е с пет врати и доста динамичен и добре изглеждащ дизайн.
 
 
Колата се сглобява на платформата от Fiat 500, но разстоянието между осите на Ypsilon е с 300 мм по-дълго от това при малкия Fiat. Мястото отзад е доста по-широко от това при 500, като технологията „тънки седалки” на Fiat ще бъде използвана за първи път и при Ypsilon, като това освобождава още повече място в купето.
 
 
В Европа новият Ypsilon ще влезе в остра конкуренция с доста модели в прекалено наситения сегмент на мини автомобилите. Традициите на Ypsilon са доста добри на пазара в Европа и особено в Италия. И новото поколение е луксозен мини автомобил, чиито салон може да бъде с кожа и Alcantara trim, като предлага комфорт, който не се среща често при мини модели.
 
 
Новото поколение на Lancia Ypsilon ще се предлага в Европа с три двигателя – бензинов с обем 1.2 литра, дизелов с обем 1.3 литра и турбоагрегат от семейство TwinAir с обем 900 см3. Дизелът и TwinAir обещават вредни емисии от под 100 г/км.
 
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе макаронаджии, знам, че тук сте доста, давате минуси доста, но я се осъзнайте! Това нещо, първо не прилича на автомобил или по-точно прилича на евтин автомобил без стил. Второ, такава играчка би била добра за края на седемдесетте години на миналия век, но не и сега. А седемдесетте години бяха едни от най-черните за автомобилния дизайн. IT, баща ми и майка ми са от село, но аз така и не успях да се запозная поне с един съселянин през близо 40 годишният ми живот. Иначе познавам много селяни главно колеги от работата ми. Но те карат Фиат, Голф, Нисан, СЕАТ ( доста от тях). О, да, знам и един много добър колега, който кара Алфа и Волво. Пак е селянин. Аз под думата селянин не влагам нищо лошо, защото за мен тия хора са човеци, като нас, дето сме се родили в града и сме прекарали 99.9 % от живота си в града. Но италианските автомобили не ми харесват просто. Явно и на други не се харесват, след като цялата италианска автомобилна промишленост е в голяма криза. Сега стигнахме до там, че като някой-чуе италиански дизайн, да го превъзнася до небесата. Обаче истината е друга. Дизайнът няма националност!
  • #21
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Re: IT ( преди 14 години )
    ...Май да...Извини ме. Още един факт в подкрепа на твърденията ми- На Пежо преди десетина години продажбите рязко скочиха точно заради новаторският им тогавашен дизайн.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Ами така като гледам...аз май точно това се опитрах да обясня на анонимния хаха..така че по скоро към него трябваше да се обърнеш :)))
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Амии всъшност така като гледам аз точно това исках да кажа :))) че 80% от впечатлението в един автомобил в крайна сметка създава дизайна....!!!! ;)
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 14 години )
    IT, нищо лично, просто ще ти кажа, че в 80% от случаите, точно дизайнът е решаващ при избора на автомобил. Не забравяй, че в нормалните държави малолитражки купуват предимно жени. А една жена знаеш колко я интересува въртящия момент, примерно....Тя иска да изглежда свежо и секси! А това е точно такъв автомобил. Италия е родина на суетата и модата. Италианците ги разбират тия неща, повярвай...
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Анонимен, руския дизайн ти харесва явно, добре е да знаеш, че всички ладички и жигули за взаимстжани от Италиански дизайн, без новите, които бъздят на Деу.От къде знаеш какво и е качестгвото, като вчера е представена, а до Бг ще стигне след година сигурно? Стига вече с тия клишета от 92г. Хромирана и голяма решетка, Ланча използват от създаването на марката.
  • #16
    8 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Анонимка не че нещо батее...ама мисля че естетическият ти усет е наврян сещаш се каде.... хахах :))Аа дали дизайна или качествата продават една кола..ами зависи от този който я копува. За "селски натури" като тебе без капка вкус,руските машини са идеално решение:))) Но за по артиситичните натури е нормално да предпочитат нещо като тази Ланча на снимките ;)
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    555 ( преди 14 години )
    Ehooo ti mai sanuva6 o6te ,kade vidq ogromni radiatorni re6etki v ALFA alooo pokaji mi edin-dva modela pone,s ogromni re6etki kato na audi,merc,wvagen a?
  • #14
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А за мен Форд правят колите с най-добър дизайн. Е и? Дизайнът ли продава колата или качествата? Класика ще ти покаже поне 10 руски коли с по-добър дизайн от тая Ланча...но продават ли се? Нито Ланчата се продава, нито руските коли. въпрос на вкус е. Лично на мен от италианските автомобили ми харесва FIAT Stilo. Или поне ми харесваше. Другите не го харесваха, но това не ми попречи и сега като говидя, да се заглеждам. Другите автомобили за мен са масовки. Дори Ферари е с дизайн, който е класически за всички спортни автомобили. Ланча и Алфа се *** с огромните си радиаторни решетки. Огромна решетка отива единствено на Ауди и Форд. Останалите марки изглеждат смешни. Най-смешна от всички обаче е Хюндай. Безразборно копиране от големите. Без стил. Без мисъл.
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Chato ( преди 14 години )
    За мен италианците правят най-хубавия авто дизайн и това е всепризнато. След това са французите, а в последните 10 години и японците и корейците доста напреднаха откъм дизайн и даже задминаха немските. Надявам се тази Ланчиа да е с атрактивна цена. Хубавото й е, че предлага лукс, невъобразим за другите коли от този клас, като в същото време е икономична и лесна за паркиране.