fallback

Два нови двигателя при Audi

Audi ще монтира от тази година два нови мощни двигатели на A6 и A7.

Това са нов дизелов би-турбо двигател с 6 цилиндъра и бензинов турбодвигател с 8 цилиндъра, който ще се монтира на най-динамичните версии на редица модели.
 
 
От август месец новата версия на двигателят 3.0 TDI ще се монтира на A6 quattro и A7 Sportback quattro. Новият агрегат с 6 цилиндъра е с мощност 230 kW. За високата мощност помагат двете турбини, защото само с една, най-добрите дизелови двигатели имат мощност от около 200 kW.
 
За разлика от другите двигатели монтирани на A6 и A7, новият би-турбо няма да се комбинира с трансмисията със седем степени, а ще получи направо тази с осем степени. Това е ZF 8HP-55AF, която може да поеме максимален въртящ момент до 700 Nm (при S tronic тази възможност стига до 550 Nm).
 
Би-турбо 3.0 TDI с мощност 230 kW ще има максимален въртящ момент от около 600 Nm. Този нов вариант на 3.0 TDI е най-мощният турбодизел с 6 цилиндъра правен някога. Ще се конкурира с 535d на BMW (220 kW, 600 Nm) и с Jaguar XF 3,0 Diesel S (202 kW, 600 Nm). Засега Mercedes-Benz предлага само турбодизел с 6 цилиндъра имащ една турбина, като при E 350 CDI и CLS 350 CDI мощността е 195 kW, a максималният въртящ момент 620 Nm.
 
 
Вторият нов двигател е с обозначението като 4.0 TFSI. Това е бензинов турбодвигател, който през ноември ще започне да се монтира на S6 quattro и S7 Sportback quattro. Двигателят има мощност 300 kW и максимален въртящ момент 550 Nm. Ще се комбинира с трансмисия имаща седем степени и два съединителя.
 
При S6 новият двигател ще замени атмосферния 5.2 V10 FSI (320 kW, 540 Nm). Новият двигател ще се монтира и на флагмана A8 в две версии. Базисната е с мощност 309 kW, като ще заеме мястото между 4.2 V8 FSI (273 kW) и 6.3 W12 FSI (368 kW). Ще се конкурира с BMW 750i (300 kW) и Mercedes S 500 (320 kW), които са с би-турбо и осем цилиндъра.
 
 
На Audi S8 ще се монтира по-силната версия на новия двигател с осем цилиндъра, която е с мощност 381 kW (518 k.с.), като ще се конкурира новия Mercedes S 63 AMG (400 kW) и Jaguar XJ Supersport (375 kW). При S8 новият двигател ще замени досегашния 5.2 V10 FSI (331 kW, 540 Nm).
 
За първи път в историята на Audi, A8 ще има по-спортна версия на S8, имаща по-мощен двигател от луксозния A8 L W12. Audi A8 с новия двигател с 8 цилиндъра ще се появи на пазара през есента.
 
Тагове:
fallback
  • #25
    Най-бързото А У Д И ( преди 14 години )
    БМФ имаше 4.5 д , който всъщност беше 4000 и малко куб. м. , но просъществува много малко, защото 4199 кубикови на АУДИ му скъса гъзеца.
  • #24
    Най-бързото А У Д И ( преди 14 години )
    M POWER GLUPAKOV, 4.0 d е 3.0 л. и е двустепенно/ редово / турбо, а абвеатурата е за такива *** фенчета коити никога няма да седнат в такава колица ,ако не е 15-20 годишна.
  • #23
    A3 ( преди 14 години )
    E,to biwa FEN6TINA,ama to im e prosteno.Za tqh si4ko osven tehnite koli e brakma.Imam tolkowa priqteli i poznati s BMW,koito se mislqt za gospod kato imat takawa kola-ni6to,4e e E36 92ra golemiq sneg ama wurwqla mnogo i nz si kwo si :D
  • #22
    Анонимен ( преди 14 години )
    Опа "АЗ" го е обяснил преди мен. Сори че се повторих.
  • #21
    До М-смешкото ( преди 14 години )
    M-power май си от най-смешните фенове на БМВ, от тия които никога не са се качвали в БМВ и нищо не четат за БМВ, просто са фенове и това е. Сега слушай внимателно БМВ 4.0 Дизел е всъщност стария 350 дизел. и е трилитров мотор. А Ауди имат 4,2 ТДИ. Объркал си нещата точно на обратно. Дефакто може евентуално по-късно да излезе и 4литров дизел на БМВ, но в момента няма 4.0Дизел всъщност е 3 литров дизел с двойно турбо с 306к.с. Като си фен на БМВ поне виж какви са им моторите че се излагаш много.
  • #20
    :( ( преди 14 години )
    Audi и изобщо германците нямат никакъв принос при автоматиците.Всичко идва от Америка.До скоро имаше два основни патентовани принципа при автоматиците,на Ford и на GM.А от три години има и трети патент,на Hyundai.Това са истинските автоматици,без съединители.Германците имат нулев принос за това.Правят някакви кекави DSG-та,което е несериозно.Няма един модел да е минал 100 000 км. тест с такава кутия.
  • #19
    A3 ( преди 14 години )
    Samo da wi swetna-dori tuka i BMW fenovete si nqmat hal haber ot dwigatelite na tehnite koli.735d e 3,0 litrov dizel s 306 konski sili,SAMO,4E 740D E NOVOTO MU IME,SU6TIQ MOTOR,NO WE4E E 740D,PORAZROWETE SE MOJE DA NAU4ITE NE6TO.
  • #18
    Анонимен ( преди 14 години )
    s
  • #17
    :) ( преди 14 години )
    Ауди е добра кола никой не може да го отрече с ръка на сърцето :)
  • #16
    Обективен ( преди 14 години )
    коКУРент разбира се....
fallback
Последни