Промените във външния вид липсват, но разликата идва от новата комбинация на дизелов двигатели и трансмисията Multitronic CVT (Continuously Variable Transmission). При Exeo се монтира двулитровия дизел TDI с мощност 143 к.с., като се комбинира с новата трансмисия при седана и комбито (ST).

С новия двигател и трансмисия, седанът Exeo ускорява от място до 100 км/час за 9.3 секунди и има максимална скорост 208 км/час. Комбито със същата комбинация ускорява за 9.6 секунди и има максимална скорост от 201 км/час. Средният разход на гориво и при двете версии е 5.8 литра на 100 км.
Seat Exeo и Exeo ST екипирани с новия дизел и трансмисия Multitronic са оборудвани стандартно със седем въздушни възглавници, двузонален климатроник, електрически прозорци, фарове за мъгла, а при Exeo ST има и хромирани релси на покрива.
Още в базисната версия на колата се предлагат и централно заключване с дистанционно, cruise control, Bluetooth, автоматично затъмняване на вътрешното огледало, аудиосистема с CD MP3 и 8 репродуктора, както и 17 цолови лети джанти.
В обновеното Exeo е направено и леко разместване на задните седалки, което увеличава мястото за краката на пътуващите отзад (с 44 мм), без да се намалява обема на багажника.
Новата версия на Seat Exeo r Exeo ST вече е на пазара в повечето европейски страни.


2