IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибриден Автобус от Hyundai

Hyundai Blue-City се задвижва от двигател, работещ на природен газ и електромотор.

Хибриден Автобус от Hyundai

Корейският автомобилостроител Hyundai Motor Company показа новосъздадения хибриден градски автобус - Blue-City. Създаденото изцяло в Корея, екологично транспортно средство се задвижва от двигател, работещ на природен газ и електромотор.

Силовият агрегат с вътрешно горене има мощност 177кВт (240 к.с.) и е куплиран с шестстепенна скоростна кутия, а високоефективният 60-киловатов електромотор разчита на акумулатори с капацитет 3,8 кВтч.

Blue-City има автономен пробег от 340 километра и гарантира с около 30-40% по-нисък разход на гориво от обикновените автобуси на природен газ.

Автобусът е предназначен за градския трафик, като отделя с 24% по-малко вредни CO2 емисии в сравнение с работещите на метан автобуси и с 35% по-малко от тези, които използват дизелово гориво. Максималната скорост на движение е 100 км/ч.

От юли Hyundai започва изпитания с 30 автобуса Blue-City в избрани градски райони, като планира да започне масовото производство на модела през 2012.

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    LEXUS, любопитен съм защо, след като хибридът е изобретен, разработен и конструиран от австро-унгарецът Фердинанд Порше преди повече от 100 години, компаниите, които произлизат от този човек, не са се занимавали по-сериозно с тази технология, както азиатските производители... Че даже той за пръв път монтира ел. двигатели директно в колелата, с което сега се бият в гърдите "дръпнатите"...Конкретно по темата: Браво на Хюндай! След този автобус по-чисти са само електрическите и водородните.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    асдса ( преди 14 години )
    Мерцедес и БМВ исках да кажа...
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Кой ви говори за вагените и аудитата бе ... уф..и за шкоди,,, когато говорим за немско се взима под най-голямо внимание Мерцедес и Ауди ... какво ми вървите по тънките сметки ... все гледате да си сравните хуйдайте с шкоди и вагени ...
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Казанлъшкия пубер може да гледа какво става в истинския свят само като страничен наблюдател.С ауди 80-ката на баща му,бедното *** е на ниво картинки от дъвки и интернет.От време ходи и в кошарата при другите ***.Нали прати снимка и видяхме за каква мизерия става въпрос,ужас!Аз кучето си няма да пусна там.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Колкото до возията,който се е качил на хюндай,повече ваген или шкода не е погледнал.За това Хюндай е в челото по задоволство на клиентите.VW и Audi са на другия край,защо ли...?!?!Да не съм карал голф,че да не знам каква пръчка е!
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    2 млн. върнати..???НЕ ДУМАЙ!Може,но 2 млн. фолксвагена.Само за декември имаха 1.1 млн. върнати вагена за акция.Хюндай имаха 18 600 бр.Да,няма грешка,под 20 хил. бяха в Щатите.Върни се назад в този сайт и си направи справка,ромче недоклатено!
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    И Тойота, и Митсубиши отдавна правят хибридни автобуси и камиони.По-любопитното е защо само японци и корейци въвеждат високите технологии в авто-индустрията, а германците само копират със 20 години закъснение, и то некадърно. Защо MAN или Mercedes не направиха нещо за сваляне на разхода на камионите си и да ги направят по-екологични-техните камиони продължават да си тракат, замърсяват и харчат. Все японци и корейци са в авангарда на технологиите и произвеждат най-модерното и здраво!
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Колите на Клюндай са каруци, но в по-тежката техника горе-долу ги бива. Когато нещо се прави да върши работа се справят, но хич ги няма ако трябва да ти създадат усещането, че караш кола.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Fenix ( преди 14 години )
    Садса, Хюндай и Тойота са различни марки, както между другото и Корея и Япония са различни държави ;-). То не че и Хюндай нямаха сервизна акция зафади дефекти, но Тойота са безспорен "лидер" засега.
  • #1
    5 rate up comment 20 rate down comment
    садса ( преди 14 години )
    Те коли хибриди още не са се научили да правят.... какво остава за автобуси ... вече се чудят къде да избият..., че след връщането на 2 милиона автомобила са яко надолу... срам и позор...