Всеизвестно е, че автомобилните производители използват доставчици на различи елементи за автомобилите си. Те могат да бъдат малки, колкото винт или големи, колкото цялата кола. Някои производители използват голям брой елементи от външни производители, а други произвеждат всичко сами. Гумите обаче винаги се доставят от външна фирма.
Сега това правило е нарушено от френската марка Renault, която се превърна първия автомобилостроител в света със своя марка гуми. Автомобилните гуми Motrio на Renault са специално разработени за по-стари автомобили Renault, като с тях няма да се оборудват новите возила на марката.
"Автомобилните гуми Motrio са фокусирани върху намаляването на разходите, като предлагат оптимално съотношение на сигурност и комфорт", гласи информацията.
Motrio са тествани при мокро и сухо време, като са получили пълното одобрение на специалистите на марката и разполагат със сертификат за качество. В началото ще се предлагат два модела - Motrio Impulsion и Motrio Impulsion+. Първите са предназначени за малките коли на Renault, като Twingo и Clio, а вторите - за по-динамичните представители на марката.
Гумите Motrio ще се предлагат на клиентите на Renault във Великобритания от началото на месец февруари. Цената им започва от 36 британски лири.